تاریخ انتشار: 1402/06/02 19:33
کد خبر: 676

محرومیت تعلیقی تماشاگران سپاهان، تراکتور و صنعت نفت

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای خود، سه تیم سپاهان، تراکتور و صنعت آبادان را به محرومیت تعلیقی هوادارانش محکوم کرد.
محرومیت تعلیقی تماشاگران سپاهان، تراکتور و صنعت نفت

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در هفته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، سنگ و لیزر که باعث توقف بازی شد رخ داد. بر همین اساس تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان به یک جلسه محرومیت تعلیقی در بازی خانگی به مدت 6 ماه محروم شده و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی از سوی باشگاه فوق پرداخت شود. این رای قابل تجدید نظر است.

مسابقه تیم های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیا، انداختن لیزر و مواد آتش زا به سمت بازیکنان خریف و توهین به سرمربی تیم حریف رخ داد. بر همین اساس تماشاگران تیم تراکتور به یک جلسه محرومیت تعلیقی در بازی خانگی به مدت 6 ماه محروم شده و باید 600 میلیون ریال جریمه نقدی از سوی باشگاه فوق پرداخت شود. این رای قابل تجدید نظر است.

دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور در هفته اول برگزار و از سوی تماشاگران تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر استفاده از الفاظ توهین آمیز و مواد دود زا رخ داد. بر همین اساس تماشاگران تیم سپاهان به یک جلسه محرومیت تعلیقی در بازی خانگی به مدت 6 ماه محروم شده و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی از سوی باشگاه فوق پرداخت شود. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم سپاهان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم تراکتور نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

مسابقه تیم های هوادار تهران و مس رفسنجان در هفته اول لیگ برتر در حالی برگزار شد که حامد لک، دروازه‌بان تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی انجام داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال محروم شد و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم مس رفسنجان به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید240 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار شد و از سوی احمد ظهیری، تدارکات تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل استفاده شعار موهن از سوی تماشاگرانش و داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه صنعت نفت آبادان به دلیل بدرفتاری به مربی تیم حریف و داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 510 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399773

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست فدراسیون فوتبال برای حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی