تاریخ انتشار: 1402/05/23 13:29
کد خبر: 1128

بازی رسانه ای بابلی ها برای فروشی بهتر / تکلیف کیان سام‌ مشخص نیست

باشگاه کیان سام بابل که طی یک فصل حضور در لیگ‌ دسته دوم فوتبال کشور شرایط خوبی را سپری نکرد، این روزها به فکر فروش سهمیه خود افتاده تا نیامده لیگ دسته دوم را ترک کند.
بازی رسانه ای بابلی ها برای فروشی بهتر / تکلیف کیان سام‌ مشخص نیست

مجموعه کیان سام بابل که در لیگ های رده های سنی فوتبال کشور فعالیت چشمگیری دارد فصل گذشته با خرید سهمیه وارد لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد تا توانایی خود را در چنین سطحی آزمایش کند.

این تیم فصل گذشته با چنگ و دندان سهمیه بابل را حفظ کرد و حال مدیران این مجموعه پس از مشاهده سختی حضور در چنین سطحی تصمیم به فروش سهمیه لیگ دویی خود را گرفتند.

طی یک ماهه گذشته خبر های مختلفی از فروش سهمیه این مجموعه شنیده شده و ابتدا صحبت از فروش سهمیه به شهرستان ساری استان مازندران به میان آمد و پس از آن چالوسی ها مدعی خرید سهمیه شدند.

نکته جالب در این بین همراهی رسانه اختصاصی باشگاه کیان سام با این اخبار بوده و حال بازهم شنیده می‌شود توافق با باشگاه چالوسی لغو و این سهمیه به ساری منتقل می‌شود، طبق رفتار روزهای گذشته باشگاه بابلی بازهم نمی‌شود به این خبر اعتماد کرد و باید دید بازی رسانه ای ایجاد شده چه زمانی به اتمام می‌رسد و سرنوشت این سهمیه چه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399yw3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سقوط ویستا توربین به لیگ دسته سوم / برتری بابلی ها در جنگ بقا