تاریخ انتشار: 1395/09/20 19:22
90 دقیقه با دروازه بان استقلال(گزارش تصویری)
کد خبر: 243828

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

مهدی رحمتی مهمترین چهره استقلال پیش از مسابقه مقابل تراکتورسازی بود.
رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

 چند ماه پس از رویارویی انتقامی او و امیر قلعه نویی که با رفتار عجیب او به سود مربی سابقش در استقلال به پایان رسید، رحمتی با حال و هوایی متفاوت وارد میدان شد اما بعد از استحکام یک نیمه ای مقابل تراکتور در نهایت دو گل از دوست صمیمی اش فرزاد حاتمی دریافت کرد تا جنگ را یک بار دیگر به قلعه نویی ببازد.


رحمتی در طول 90 دقیقه تلاش زیادی برای بهبود روحی و عملکرد بهتر فنی هم تیمی ها انجام داد اما در نهایت یکی از چهره های مورد انتقاد قرار گرفته توسط کارشناسان پس از بازی بود. آنها عقیده داشتند رحمتی روی هر دو گل واکنش مناسبی انجام نداده است.


گروه آنالیز ورزش سه نمایش 90 دقیقه ای گلر استقلال در دربی ذهنی با امیر قلعه نویی را بررسی می کند. مربی ای که با پیروزی دیروز لقب ژنرال دوگل را از رسانه ها دریافت کرده است.


آرام قبل از جنگ بزرگ
عکس مهدی رحمتی با بادکنک آبی طعنه آمیز است و امروز مورد استفاده روزنامه های ورزشی قرار گرفته است. رحمتی در این بازی در میان تشویق شدید هواداران و با آرامشی بیشتر از بازی قبلی وارد زمین شد تا در این دیدار حساس دم به تله های احتمالی ندهد.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل


دقیقه صفر: برخورد صمیمی با تراکتوری ها
زمانی که بازیکنان تراکتورسازی برای گرم کردن بدن های وارد زمین بازی شدند، همگی سمت رحمتی رفتند و کاپیتان استقلال برخورد بسیار گرمی با آنها داشت. رحمتی با این کار سعی کرد از تنش بازی کم کند که البته حداقل در دقایق ابتدایی بازی در این امر موفق بود.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل


دقیقه 24 : کری زیر پوستی رحمتی با حاتمی
در این صحنه سانتر محمد ابراهیمی از سمت چپ را رحمتی قبل از اینکه توپ به حاتمی برسد دفع کرد و با بغل کردن او سعی کرد روحیه هم تیمی سابق خود را خراب کند. البته رحمتی احتمالا در این دقایق نمی دانست حاتمی قرار است در نیمه دوم رویای او را برای پیروزی خراب کند تیمش را به صدر جدول برگرداند.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

دقیقه 41 : برخورد با کاپیتان سابق پرسپولیس
در این صحنه محمد نوری روی سانتر ایران پوریان از سمت راست قصد داشت با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند که به رحمتی برخورد کرد و او به زمین خورد. در این صحنه رحمتی به محض بلند شدن از روی زمین سمت نوری رفت و او را درون دروازه گیر انداخت تا از او گله کند که چرا عمدا وی را در حالت نامتعادل زده است. این درگیری با خویشتن داری نوری و روبوسی طرفین به پایان رسید.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

دقیقه 56 : اولین اشتباه بزرگ
در این صحنه سانتر دقیق سروش رفیعی از نقطه کرنر سمت چپ را فرزاد حاتمی با ضربه سر وارد دروازه رحمتی کرد. در این صحنه رحمتی از آن جهت مقصر بود که روی ضربه کرنر جلو نیامد تا توپ را مهار کند. مهدی رحمتی بعد از گل اولی که دریافت کرد چند دقیقه به تیرک تکیه داد و نشست و بعد از آن آماده ادامه بازی شد.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل


دقیقه 65 : وقتی رحمتی احساس خطر کرد
در این دقایق تراکتوری ها حملات گسترده ای روی دروازه استقلال تدارک دیده بودند و رحمتی حسابی احساس خطر کرده بود. او با فریاد سر مدافعان پر اشتباه استقلال تلاش کرد که شرایط بازی را به نفع تیمش تغییر بدهد که این اتفاق نیفتاد و استقلال چند دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کرد.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل


دقیقه 68: خدا از شما نگذره
در این دقیقه فرزاد حاتمی روی اشتباه فاحش خط دفاع استقلال در آفساید گیری گل دوم خود را هم به ثمر رساند تا مهدی رحمتی جلوی دوربین های تلویزیونی روی به مدافعان تیمش فریاد بزند: «خدا ازتون نگذره.» او در صحنه گل برای اولین بار در این فصل با 4 حمله ور تراکتور تنها شده بود و تقصیری در گل خورده نداشت.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل


پایان بازی: برد ژنرال دوگل
اگر مسابقه سال گذشته با عصبانیت رحمتی می توانست صحنه های عجیبی را در انتهای بازی به وجود بیاورد، امسال رحمتی آرام تر و خوددارتر به رختکن رفت. شاید او نیاز داشته باشد در مسابقه بعدی بدون نفرت و با آرامش و ذهن متمرکز و منسجم تر مقابل قلعه نویی به میدان برود. جالب اینکه تنها برد استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی، در این سال ها با هدایت قلعه نویی و درخشش رحمتی رقم خورده است.

رحمتی بدون برد مقابل ژنرال دوگل

(عکس ها از: امیرحسین خیرخواه)


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39a5bx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میرشاد ماجدی: کادر فنی استقلال هیچ برنامه‌ای برای حفظ نتیجه ندارد