تاریخ انتشار: 1395/10/08 16:42
کد خبر: 239776

تنها راه ناپولی برای حذف رئال از دید مارادونا

دیگو مارادونا معتقد است ناپولی برای حذف رئال تنها یک راه پیش رو دارد و آن هم بازی با کهکشانی ها طی همین روزهاست نه ماه فوریه.
تنها راه ناپولی برای حذف رئال از دید مارادونا

ناپولی طبق قرعه باید اواخر بهمن ماه در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، دو بازی حساس با رئال مادرید برگزار کند.

دیگو مارادونا، اسطوره این باشگاه که روز گذشته یکی از میهمانان ویژه مراسم گلاب ساکر در دوبی بود، در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:« الان رونالدو و رئال مادرید در بهترین فرمشان نیستند و بهترین زمان برای بازی کردن مقابل این تیم است.

ناپولی همین امروز اگر با رئال بازی کند شانس پیروزی خواهد داشت اما در ماه فوریه، هم رونالدو و هم دیگر بازیکنان رئال در بهترین شرایط شان قرار خواهند داشت و شانس حذف رئال بسیار پایین تر از حالا است.»

انتقال ایگواین از ناپولی به یووه:« دی لورنتیس(مالک ناپولی) منتظر فرصت بود تا ایگواین را با مبلغی بالا به فروش برساند و این فرصت زمانی که ایگواین 36 گل در سری آ به ثمر رساند مهیا شد.

من گفته بودم که زدن این تعداد گل به معجزه شبیه است؛ اما ایگواین در این امر موفق ظاهر شد. زمانی من فرصت رفتن به یوونتوس را داشتم؛ اما آنقدر برای پیراهن ناپولی ارزش قائل بودم که به پیشنهاد یووه پاسخ رد دادم. زمان ما پیراهن ارزشی بیشتر از پول داشت؛ ولی حالا همه چیز عوض شده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ao6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آنچلوتی: اولین بار من راموس را به خط حمله بردم