تاریخ انتشار: 1395/09/22 00:57
حاج رضایی در حمایت از سرمربی استقلال
کد خبر: 243552

مگر مربی جدید می تواند معجزه کند؟ حضور منصوریان و استقلال در بالای جدول به جذابیت فوتبال کمک می کند

منصوریان هم چنان روی ریل بدبیاری و عدم نتیجه گیری با استقلال است و معلوم نیست تا به کی این موضوع ادامه خواهد داشت.
مگر مربی جدید می تواند معجزه کند؟ حضور منصوریان و استقلال در بالای جدول به جذابیت فوتبال کمک می کند

امیر حاج رضایی درباره اوضاع استقلال و منصوریان با خبرگزاری تسنیم حرف زده و اظهارنظرهای جالبی هم داشته است. این کارشناس فوتبال در یادداشتی شفاهی استقلال باید منصوریان را حفظ کند ولو اینکه او نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

 

تابوشکنی: خیلی دشوار است که در فوتبال مدرن پس از 13 هفته بگوییم عملکرد مربی خوب بوده یا بد. در ابتدای فصل باید کار باشگاه استقلال را تحسین کرد که تابوشکنی کرد و به مربی جوانی چون علیرضا منصوریان فرصت داد هر چند او از نظر جامعه فوتبال انتظارات را برآورده نکرده است.

 مشکل اول: استقلال بازیکنان نامدار و گرانقیمتی جذب کرده که به تاکتیک تیم نمی‌خورند. نمونه‌ اش بختیار رحمانی. او بازیکن خوبی بوده و در تیم ملی هم حضور داشته اما توقعی که از او در استقلال وجود داشت را برآورده نکرده است. او توانایی ‌هایش را جایی نگذاشته بلکه مشکل این است که در تاکتیک استقلال ذوب شده است. نمونه بارز مانند او، ساسان انصاری است که با آن همه سر و صدا در پرسپولیس توفیقی پیدا نکرد و اکنون در فولاد تبدیل به یک ستاره شده و کاری می ‌کند کارستان.

 مشکل دوم: صحبت ‌های متناقض مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه؛ وقتی در تعریف و تکذیب حرف ‌‌های متناقضی زده شود، در کار مربی و بازیکنان تاثیر می‌ گذارد. یکی از اعضای هیئت مدیره گفته که با این کادر فنی به جایی نمی‌ رسیم؛ این حرف بدترین ضربه به تیم است. اگر انتقادی دارید، در جلسه خصوصی باشگاه به کادر فنی منتقل کنید. وقتی این کار را نمی کنید و حرفهای تان رسانه ‌ای می‌شود، تأثیر منفی در تیم می‌ گذارد.

 از آنها بپرسید: چند فوتبالی درجه اول مانند نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا در این تیم حضور دارند که در جام جهانی بازی کرده و کهنه ‌کار هستند. سراغ آنها بروید و بپرسید در استقلال چه خبر است؟ آنها در سفرها و تمرینات حضور دارند و می ‌دانند در این تیم چه می ‌گذرد.

 آدرس معروف همیشگی اشتباه است: 13 هفته زمان کمی نیست اما اینکه سراغ آدرس معروف همیشگی یعنی تغییر مربی برویم، کار اشتباهی است. مگر مربی جدید می ‌تواند معجزه کند؟ او هم می ‌گوید تیم را از اول نبسته ‌ام و نتایج بد ارتباطی به من ندارد. بنابراین فشارها را از روی منصوریان برداریم. قرار است چه زمانی امثال منصوریان در فوتبال ایران خدمت کنند؟ باید نگاه حمایتی داشته باشیم. حضور او به همراه استقلال در بالای جدول به جذابیت فوتبال ما کمک می ‌کند.

 نتیجه گیری: حرف اصلی من این است که باید نیم فصل بگذرد و استقلال، علیرضا منصوریان را حفظ کند. منچستر یونایتد هم با مورینیو ششم است اما به این صورت دنبال تغییرات نیستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39avqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصوریان و مدیرعامل استقلال؛ حمایتی که  شاید کارساز باشد