تاریخ انتشار: 1395/09/04 11:57
کد خبر: 247328

با تمام قوا به مصاف تیم استقلال خوزستان می رویم

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در تعطیلات لیگ به آمادگی قابل قبول رسیدیم و با تمام قوا به مصاف تیم استقلال خوزستان می رویم.
با تمام قوا به مصاف تیم استقلال خوزستان می رویم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،عباس دهقانی روز پنجشنبه افزود: بازیکنان از روحیه خوبی برخوردارند و امیدوارم با دست پر این بازی را به اتمام برسانیم.
وی اظهار کرد: با اینکه تیم استقلال خوزستان تا این زمان از مسابقات لیگ برتر نتوانسته نتایج فصل قبل خود را تکرار کند ولی این تیم مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و همیشه برای حریفان، تیم قدرتمند به حساب می آید.
وی گفت: از تعطیلات لیگ استفاده کردیم و با برگزاری تمرینات منظم و بازی های تدارکاتی توانستیم به آمادگی قابل قبول دست یابیم.
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان افزود: امتیازات این دیدار برای هر دو تیم حائز اهمیت است و ما می توانیم با برد در این دیدار به شرایط خوبی دست یابیم.
تیم فوتبال سیاه جامگان امروز (پنجشنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود.
تا پایان هفته دهم تیم سیاه جامگان با 10 امتیاز در رده دوازدهم و استقلال خوزستان با 11 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39azdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست‌ناپذیری آبی‌ خوزستان مقابل مشهدی‌ها