تاریخ انتشار: 1397/11/30 18:41
شهرداری ماهشهر 0 - اروند 1
کد خبر: 109428

ماهشهری‌ها در یک قدمی سقوط / افاضلی روی نوار برد

دربی فوتبال خوزستان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با برتری تیم کارون اروند خرمشهر به پایان رسید.
ماهشهری‌ها در یک قدمی سقوط / افاضلی روی نوار برد

در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های شهرداری بندرماهشهر و کارون اروند خرمشهر روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه در دیداری به قضاوت داوران ایمان کهیش، حامد صفایی، عدنان پیروی و علیرضا حیدرپناه در ورزشگاه شهداء بندرماهشهر به مصاف هم رفتند.

دربی فوتبال خوزستان که در نیم فصل اول با تساوی به پایان رسیده بود امروز حالی برگزار شد که هر دو تیم خوزستانی قعرنشین جدول رده بندی بودند و هر دو برای پیروزی و رهایی از خطر سقوط پا به میدان گذاشتند.

پیش از آغاز بازی حدود ۱۰۰ هوادار خرمشهر با استقبال پرشور ماهشهری ها وارد ورزشگاه شدند. در دقیقه ۲۲ بازی ابوالفضل عکاشه از روی یک ضربه کرنر با ضربه سر زیبا گل اول اروندخرمشهر را به ثمر رساند. بختیاری زاده سرمربی ماهشهری ها در نیمه اول دست به تعویض های زودهنگام زد و دو مهاجم خود میلاد قاسمی و سیدایمان موسوی را به میدان فرستاد اما کارساز برای این تیم نشد و در پایان بازی، آنها بازنده شدند.

باتوجه به باخت شهرداری ماهشهر، آنها جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دو محسوب می‌شوند. با این برد اروند، هومن افاضلی به دومین برد متوالی‌اش در تیم اروند رسید و کمی از قعر جدول فاصله گرفت.

ترکیب دو تیم به شرح ذیل می‌باشد؛

اروند خرمشهر: حسین ناییجی، محسن بنگر، آرام عباسی، جهانبخش طاهر، علی هزامی، کریم احمدی، امین رضایی، رحیم آلبوغبیش، ابوالفضل عکاشه، یاسر وکیلی و محمد جواد محمدی

شهرداری بندرماهشهر: روزبه سینکی، محمودخمیسی، خیرالله ویسی آرا، محمدباشی، ادریس کوچکی، سجاد قنواتی، رضا جباری، علی محمدی، روح الله شعبانی، محمدپورسواریان، علی اصغر شیردل


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bzyx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازی، سه برد؛ شهرداری کاشان چگونه به صدر رسید!