تاریخ انتشار: 1397/06/04 09:32
کد خبر: 132928

بدترین اتفاق برای پرسپولیسی ها؛ راضی از نباختن

البته یک امتیاز در خانه حریف را نمی‌توان بی‌ارزش خواند اما به شرطی که این تک امتیاز، سومین تساوی متوالی را برای تیمی مثل پرسپولیس که در دو فصل پیش از این با اقتدار و زودهنگام قهرمان شده، رقم نزده باشد.
بدترین اتفاق برای پرسپولیسی ها؛ راضی از نباختن

 سومین تساوی متوالی که تیم برانکو در این سه سال و چند ماه هرگز آن را تجربه نکرده بود و مرد کروات بعد از بازی در سالن کنفرانس درباره‌اش گفت: «همه اتفاق‌هایی که در کنفرانس خبری پیش از بازی پیش‌بینی کرده بودم، در بازی رخ داد. انتظار این را داشتیم که با یک حریف سختکوش و جنگنده‌ روبه‌رو شویم چرا که می‌دانستیم آنها چقدر به این سه امتیاز احتیاج دارند. با این حال از نتیجه ناراضی نیستم و به شاگردانم به خاطر تلاشی که در زمین داشتند، تبریک می‌گویم. در واقع به خاطر اعتمادی که به خودشان داشتند و توانستند نتیجه را برگردانند، به آنها تبریک می‌گویم.»
از حرف‌های برانکو اما معلوم بود که گل نزدن‌های بازیکنانش او را نگران کرده: «متأسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم. خیلی مهم است که در خانه حریفان گل بزنیم و در چنین بازی‌هایی باید هر موقعیتی را گل کنیم. البته ما بازی را نباختیم که این خیلی ارزش داشت. همچنان بدون شکست به مسیرمان برای رسیدن به هدفی که داریم، ادامه می‌دهیم و هرگز ناامید نمی‌شویم.»
پیش از این بازی موضوع دیگری هم ذهن سرمربی پرسپولیس را مشغول کرده بود؛ تجربه بازی در قطر، در گرمای آبادان که پروفسور اینطور به آن اشاره کرد: «مساله‌ای که خیلی اهمیت داشت، این بود که توان بدنی بازیکنانم این اجازه را به آنها داد تا آخر بازی تلاش کنند و خیلی خوب دوام آوردند. ما شرایط مشابه این جو را در قطر هم خواهیم داشت. اگرچه دمای ورزشگاه آنجا 22 یا 23 درجه است.»
اما آیا پرسپولیس برای بازی الدحیل آمادگی کافی دارد؟ پاسخی که برانکو به این پرسش داد، خواندنی بود: «حریف ما تا روز بازی 10 روز استراحت خواهد داشت. منظورم این است که در این 10 روز هیچ مسابقه‌ای انجام نمی‌دهد تا فقط روی بازی با پرسپولیس تمرکز کند. در حالی که ما چنین فرصتی را برای استراحت نداشتیم و بازی‌ به ‌بازی پیش می‌رویم. البته برای بازی با الدحیل خیلی حساب و کتاب نکردیم چرا که هر بازی ما در لیگ مهم بود و نمی‌توانستیم آن بازی‌ها را قربانی کنیم. مطمئنم بازیکنانم تا سه‌شنبه به آمادگی لازم خواهند رسید.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dvpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای داریوش یزدی؛ عاقبت سیاوش بختیاری‌ زاده را ببین!