تاریخ انتشار: 1395/11/22 00:45
کد خبر: 230228

بازگشت دست های چپ و راست علیرضا منصوریان!

بازگشت دست های چپ و راست علیرضا منصوریان!

ابتدای فصل و بعد از آنکه علیرضا منصوریان هدایت استقلال را بر عهده گرفت، با بزرگترهای این تیم طرح رفاقت ریخت. او به خصوص روی دوستی با مهدی رحمتی و خسرو حیدری اصرار داشت و این دو نفر را دستهای چپ و راست خودش می‌نامید. منصوریان حتی در بسیاری از موارد با این دو نفر جلسه برگزار می‌کرد و مسایل جاری تیم را با آنها در میان می‌گذاشت. در بازی با سیاه‌جامگان وقتی بختیار رحمانی به تعویضش اعتراض کرد، منصوریان جملات جالی در این مورد به زبان آورد: «از این به بعد اگر از این مسایل در تیم ببینم، کاری به بازیکنان خاطی ندارم و مسوولیتش گردن رحمتی و خسرو حیدری است.» او می‌خواست وانمود کند این دو نفر فراتر از بازیکن عادی هستند؛ چنانکه بعدتر هم شایعاتی در مورد احتمال شروع مربیگری این دو نفر در کادر منصوریان طی سال‌های آینده مطرح شد.

با این وجود در گذر زمان اتفاقاتی رخ داد که رحمتی و حیدری جایگاه خودشان را نزد آقای مربی از دست دادند. مساله رحمتی و اصطکاک او با دستیاران منصوریان باعث شد کاپیتان آبی‌ها تا آستانه جدایی از این تیم هم پیش برود. سرمربی استقلال آشکارا اعلام کرد حاضر است رضایتنامه این بازیکن را صادر کند. علیمنصور برای اینکه نشان بدهد در این امر جدی است، حتی رحمتی را نیمکت‌نشین کرد و از حسینی در ترکیب اصلی سود برد. ماجرای خسرو حیدری هم بیشتر فنی بود. خسرو از دوران آمادگی‌اش دور شده و فعلا از جوان‌های استقلال عقب مانده است. به همین دلیل هم بیشتر اوقات روی نیمکت می‌نشیند؛ تا جایی که این اواخر شایعاتی در مورد احتمال دوری او از میادین به گوش می‌رسید.

بازی با السد قطر اما، روز بازگشت دستهای پرتوان به سمت علیرضا منصوریان بود. مهدی رحمتی در جریان این بازی دو شوت ژاوی هرناندس را مهار کرد و البته یک پنالتی هم گرفت تا نقش زیادی در صعود تیمش ایفا کند. از سوی دیگر خسرو حیدری هم که اواسط مسابقه به جای وریا غفوری مصدوم راهی زمین شده بود، زدن پنالتی حساس پنجم را بر عهده گرفت و با گل کردن آن پای حکم صعود استقلالی‌ها را امضا زد. با توجه به آسیب‌دیدگی غفوری، به احتمال فراوان خسرو در داربی هم فیکس خواهد شد؛ درست مثل رحمتی که در بهترین زمان ممکن جایگاه اصلی‌اش را پس گرفت. منصوریان یکشنبه آینده هر دو دستش را به طور تمام و کمال در اختیار خواهد داشت!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5eq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دل بستن علیمنصور به رحمتی و با تجربه های استقلال
منصوریان با تجربه ها را به میدان می فرستد