تاریخ انتشار: 1395/11/24 01:51
سرمربی تیم خیبر مطرح کرد؛
کد خبر: 229828

حقدوست: تیم خوبی داریم ولی مشکلات مالی تمرکز روانی را از تیم ما گرفته و نمی گذارد نتیجه بگیریم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: تیم خوبی داریم ولی مشکلات مالی تمرکز روانی را از تیم ما گرفته و نمی گذارد نتیجه بگیریم.
حقدوست: تیم خوبی داریم ولی مشکلات مالی تمرکز روانی را از تیم ما گرفته و نمی گذارد نتیجه بگیریم

به گزارش فرتاک ورزشی، حقدوست در مورد شرایط تیمش پس از شکست مقابل راه آهن گفت: پس از شکست مقابل راه آهن که بازم قربانی بی عدالتی داوربازی شدیم که گل سالم وپنالتی ما باناداوری مردود اعلام شدو به دلیل مشکلات عدیده مالی استعفا دادم ولی مدیران باشگاه بااستعفای بنده مخالفت نمودندو قرارشد با پیگیریهای لازم مشکلات مالی تیم رابرطرف نمایند وازسوی دیگر تلاش تمامی بازیکنانم برای برگشت به تیمم هم تاثیر بسزایی داشت که جا دارد ازمدیران محترم تیم وبچه های بامعرفتم تشکر وقدردانی کنم وان شاءالله با کمک همدیگر واتحاد وصمیمت بیشتر ورفع مشکلات مان نتایج قابل قبولی را کسب نماییم

سرمربی خیبر در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار برابر نساجی گفت: پس از بازگشتم به تیم، تمرینات خوبی را سپری کرده و روی نقاط ضعف و قوت مان کار کردیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم در این بازی به هدفمان برسیم.

حقدوست با بیان اینکه برای دیدار برابر نساجی مصدوم نداریم وفقط مسعودستاری رابخاطر سه کارته شدن دراختیار نداریم، ادامه داد: نساجی یکی از ریشه دار ترین تیم های ایران است که در این فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشته و به دلیل جایگاهش در جدول بدون شک برای برد به این دیدار می آید ولی برای رسیدن به هدفش با سد محکمی به نام خیبر مواجه خواهد شد.

سرمربی خیبر در مورد پیش بینی اش از نتیجه این دیدار افزود: فوتبال که قابل پیش بینی نیست ولی بدون شک با تلاش وکوشش مان و باداشتن تمرکزکافی به میدان می رویم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد وازموقعیت هابهتر استفاده کردبه نتیجه دلخواهش برسد.

درپایان راز وموفقیت درادامه بازیهای بعدی خیبررفع مشکلات وایجادهمدلی وصمیمیت درکادروبازیکنان وحمایت مدیران وهواداران خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5w7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حقدوست: اعتصابمان را شکستیم و آمدیم تهران تا با راه آهن بازی کنیم
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛