تاریخ انتشار: 1395/11/22 16:51
کد خبر: 230128

دی‌ماریا: می‌خواهیم بارسا را حذف کنیم/ امیدوار فینال را مقابل رئال برگزار کنیم

بال آرژانیتنی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید هم‌تیمی‌هایش برای گرفتن انتقام شکست‌های فصول اخیر از بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه زیادی دارند.

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم‌های فوتبال پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در فصول اخیر چند بار در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند اما امسال اولین سالی است که آنخل دی‌ماریا بال نماینده فرانسه از بدو پیوستنش به این تیم در تابستان سال 2014، می تواند با پیراهن PSG‌ رو به رو کاتالان‌ها قرار بگیرد.

با وجود ناکامی‌های متوالی پاریسی‌ها برای حذف بارسا، دی‌ماریا معتقد است که امسال این طلسم می‌تواند شکسته شود و اینکه مسی و هم‌تیمی‌هایش غولی شکست‌ناپذیر نیستند.

دی‌ماریا درباره بازی هفته آینده تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانانا اروپا گفت: در PSG‌ اکنون بازیکنان جدیدی هستند و این بازی برای ما یک مرحله جدید و یک فرصت جدید است. اینکه بارسلونا همیشه تیمی خطرناک است، حقیقت دارد و این بار هم با آمادگی صد درصد پا به میدان خواهد گذاشت اما این فصل بارسایی‌ها بازی‌های سختی برابر تیم‌هایی مانند رئال مادرید و اتلتیکو تجربه کردند و فکر می‌کنم که پاری‌سن‌ژرمن هم جزو آن دسته از تیم‌هایی است که می‌تواند برایش دردسرساز شود.

برخی رسانه‌ها بارسلونا را تیمی خلاصه شده در لیونل مسی می‌دانند که بیش از اندازه به او متکی است. دی‌ماریا اما از هموطن و هم‌تیمی‌اش در تیم ملی آرژانتین دفاع کرد.

او اظهار داشت: من همیشه یک چیز گفته‌ام: مسی از سایرین متمایز است و زمانی که در اوج باشد، هم‌تیمی‌هایش هم خوب بازی می‌‌کند. به نظر من مثلث MSN‌ (مسی، سوارس و نیمار) بارسلونا در حال حاضر بهترین خط حمله دنیا است. مهار مسی سخت است اما اگر ما صد درصد آماده باشیم و به دستورات مربی‌مان عمل کنیم، می‌شود مسی را هم مهار کرد. به نظر من ما باید روی انجام کار خودمان تمرکز کنیم که آن حفظ توپ است چون بارسلونا زمانی که صاحب توپ نباشد خیلی خطرناک نیست.

پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید تن به شکست داد اما دی‌ماریا علاقه دارد که یک بار دیگر با تیم پیشین دوران بازیگری‌اش روبه‌رو شود و این بار در فینال.

وی تأکید کرد: اگر بتوانیم در فینال با رئال روبه‌رو شویم بسیار جالب خواهد شد. زمانی که به پاریس آمدم، احساس می‌کردم که به زودی دوباره با رئال روبه رو می‌شوم و این اتفاق هم در مرحله گروهی رخ داد. بازگشت به سانتیاگو برنابئو و دیدن همه دوستان قدیمی خیلی خوب بود. امیدوارم که امسال بارسلونا را شکست دهیم و در مراحل بعدی با رئال مادرید روبه‌رو شویم و این بار این تیم را شکست دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e5xe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اظهارات سردار آزمون پس از تاریخ سازی اش: از خوش اقبالی ام بود که به اتلتیکو گل زدم