تاریخ انتشار: 1395/12/28 17:39
کد خبر: 222176

از ماست که بر ماست/وقتی مربی ایرانی زیرآب همکارش را میزند

کارلوس کی روش تصمیم به برکناریس تمامی مربیان ایرانی گرفت،.در این اتفاق بیشتر از همه خود مربیان ایرانی مقصر هستند.آن ها در گذشته اشتباهات زیادی داشتند و این اتفاق هم محصول همان اشتباهات است. مربیان ما با دست خودشان جایگاه مربی را در ایران تخریب کردند.

اگر نمونه این اتفاق در جامعه هنری و یا رسانه ای رخ داده بود همه افراد واکنش هماهنگی نشان می دادند اما اینجا موضوع متفاوت است. ما اینجا چه کرده ایم؟

 

مریبان داخلی هر جا صحبت کردند به تخریب یکدیگر پرداختند؛ غافل از اینکه تخریب یک نفر در واقع تخریب جایگاه مربی است. متاسفانه جایگاه مربی ایرانی در ایران به نازل ترین حد خود رسیده است. 13، 14 قبل که قرار بود کانونی به نام کانون مربیان را پایه ریزی شود که بر این اساس جلساتی را تحت عنوان تالار گفتگوی مربیان ایران تشکیل شد و از مربیان خواسته شد در این نشست ها حاضر شوند و اگر هم اختلاف نظری است آنجا مطرح کنند اما به رغم تلاش هایی که برخی از مربیان دلسوز انجام دادند،قالب مربیان نیامدند و حمایت لازم نشد!

 

بنابراین وقتی ما خودمان را در جایگاهی قرار داده ایم که دیگر نمی توانیم از خودمان دفاع کنیم به همین دلیل هر کسی به راحتی می تواند به مربی ایرانی حمله کند،حال کی روش باشد یا هر کس دیگر!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e9ao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش در گفتگو با یک سایت پرتغالی/فدراسیون گفت به کار من ایمان دارد