تاریخ انتشار: 1395/11/15 00:12
کد خبر: 231728

آن روی سکه رامین!

آن روی سکه رامین!

به گزارش فرتاک ورزشی،بدون شک رامین رضاییان را باید ستاره بی‌چون و چرای پرسپولیس در بازی با صبای قم بدانیم؛ بازیکنی که یک پنالتی گرفت و خودش گل کرد، یک گل ساخت و یک گل هم خرید تا برای صدرنشینی مقتدرانه پرسپولیس همه کار کرده باشد. در روزی که سه ستاره اصلی پرسپولیس غایب بودند، رضاییان جور همه آنها را کشید و حتی اواخر مسابقه شانس آن را داشت که یک گل دیگر هم بزند! حالا شاید برانکو خوشحال باشد که سماجت‌های اول فصل باشگاه برای حفظ این بازیکن به بار نشسته و رضاییان از فهرست پرسپولیس خارج نشده است. او با شکیبایی‌اش توانست مزدش را از پرسپولیس لیگ شانزدهم بگیرد. رامین چه زمانی که نیمکت‌نشین بود و چه موقعی که مثل همین بازی با صبا در پست غیرتخصصی به بازی گرفته شد، کوچک‌ترین اعتراضی انجام نداد. او در دقایقی که به میدان رفت همه تلاشش را کرد و بهترین نمایش ممکن را ارائه داد تا شاید برانکو را برای فیکس شدن در مسابقات مهم پیش‌رو برابر تراکتورسازی و استقلال و نیز لیگ قهرمانان آسیا متقاعد کند. در کنار همه اینها، عملکرد رامین در قم یکی از ویژگی‌های کمتر دیده شده بازی او را هم به نمایش گذاشت که به اثرگذاری در امور دفاعی مربوط می‌شد.

ناجی علیپور و بیرانوند

پرسپولیس در بازی با صبای‌قم هم گل نخورد تا آمار عجیب و غریبش را کماکان حفظ کند و ارتقا ببخشد. این تیم در حال حاضر طی 19بازی فقط 5گل دریافت کرده و در نیم‌فصل دوم هنوز هیچ رقیبی موفق به گشودن دروازه سرخپوشان نشده است! با این وجود ممکن بود در نیمه اول بازی با صبا، این سرخوشی برای سرخ‌ها از بین برود چراکه تیم حریف روی یک ضربه کرنر تا مرز گشودن دروازه پرسپولیس پیش رفت اما رضاییان توپ را از روی خط بیرون کشید. بازبینی تصاویر این صحنه، به وضوح نشان می‌دهد تعلل و اشتباه فردی بیرانوند و علی علیپور باعث به خطر افتادن دروازه قرمزها شده بود. علیپور در یارگیری بد عمل کرد و بیرانوند هم خروج ناموفقی داشت. با این وجود حضور به موقع رامین رضاییان روی خط دروازه مانع از ثبت ششمین گل خورده سرخپوشان در لیگ شانزدهم شد.

پارسال هم 2بار تیم را نجات داده بود

در شرایطی که عمدتا از توانایی‌های هجومی رامین رضاییان حرف زده می‌شود اما این بازیکن تا به حال بارها ناجی دروازه تیمش شده است. او پارسال هم 2بار در 2بازی مهم از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد؛ ابتدا در مسابقه با تراکتورسازی و بعد در داربی معروف برگشت رامین رضاییان 2بار توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و مانع از گل خوردن تیمش شد. در بازی با استقلال، توپی که او به کمک لوکا ماریج برگشت داد، نقش زیادی در پیروزی پرگل و مقتدرانه پرسپولیس داشت.

 

همشهری ورزشی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39epbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتظر سورپرایز جدید برانکو باشید