تاریخ انتشار: 1395/11/25 12:27
کد خبر: 229528

دروازه بانی بزرگ / اخلاق زیر صفر!

دروازه بانی بزرگ / اخلاق زیر صفر!

دو گل اختلاف بین دو تیم در آخرین ثانیه‌های دربی، پیروزی استقلال در این نبرد را تقریبا قطعی کرده بود و واضح به نظر می‌رسید که پرسپولیس زمان کافی برای بازگشت به این مسابقه ندارد.

سیدمهدی رحمتی می‌توانست با ادامه دادن به روند عادی بازی، بدون درگیری و جنجال به جشن هم‌تیمی‌ها ملحق شود اما آقای گلر مثل همیشه به سراغ راه متفاوتی رفت. او که از دقیقه  بازی 54 اتلاف‌وقت را آغاز کرده بود، در لحظات پایانی خودش را به شکل عجیبی روی زمین انداخت و با چند بار تکرار این نمایش، زمینه را برای تزریق جنجال به مسابقه فراهم کرد. مرد شماره یک آبی‌ها، با ضربه زدن به سیدجلال بعد از گل دوم حریف، از زمین مسابقه اخراج شد و تیمش را با یک خطر مهیب روبرو کرد اما خوش‌شانس بود که داور تنها چند لحظه بعد از این اتفاق، سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

 رفتار غیرحرفه‌ای رحمتی، می‌توانست به قیمت از دست رفتن پیروزی ارزشمند استقلال باشد و ضربه بزرگی به تیم منصوریان وارد کند. او در همه دقایق بازی امروز، عملکرد خوبی داشت اما باز هم نشان داد که در لحظات حساس بازی‌های سخت، کنترل چندانی روی اعصاب‌اش ندارد. سید در پایان بازی، مثل یک قهرمان مورد استقبال سکوها قرار گرفت اما کافی بود تا سیدمجید حسینی به عنوان دروازه‌بان غیرتخصصی تیم، یک گل از حریف دریافت کند تا رحمتی، متهم ردیف‌اول تعویضِ برد با تساوی لقب بگیرد. همه لحظاتِ زشت و سیاه دقایق پایانی مسابقه و همه حواشیِ خشونت‌آمیز بعد از بازی، توسطِ دروازه‌بان استقلال کلید خوردند. مردی که برنده بازی شد اما برای این برد، از روی نعشِ اخلاق عبور کرد. او امروز ترکیبی دلخراش از بدمن‌های بالیوود و کدخداهای فیلم فارسی بود!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39evme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عامل شکست پرسپولیس این بازیکن است