تاریخ انتشار: 1399/09/25 23:05
کد خبر: 48504

شیخ همچنان محبوب در تمرین استقلال

همچون روز گذشته، در تمرین امروز نیز به گرمی از دیاباته استقبال شد.

تمرینات استقلال برای برگزاری دیدار مقابل ذوب آهن ادامه دارد و شیخ دیاباته همچون روز گذشته، در تمرین صبح امروز آبی پوشان نیز حضور داشت تا خود را رفته رفته مهیای حضور در میادین کند.

دیاباته که پیش از دیدار مقابل پیکان در تمرینات آبی پوشان دچار آسیب دیدگی شد، بازی مقابل این تیم، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو را از دست داد و به احتمال فراوان در دیدار مقابل ذوب آهن نیز غایب خواهد بود.

 

 

دیاباته که روز گذشته در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کرد و در این جلسه تمرینی زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختصاصی تمرین کرد، امروز نیز در تمرین تیم حاضر شد و به گرمی مورد استقبال هم تیمی هایش قرار گرفت.

دیاباته که از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال و هم تیمی هایش برخوردار است، امیدوار است زودتر به شرایط آرمانی برسد و برای تیمش به میدان برود. بازیکنی که در فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد، با گذشت 6 هفته از لیگ بیستم، هنوز نتوانسته است برای استقلال گلزنی کند.

البته این مهاجم اهل مالی در هفته دوم به دلیل مشاجره با محمود فکری دچار حاشیه شد ولی او خیلی زود اتفاقات اهواز را فراموش کرد و در تمرینات تیم حضور یافت تا نشان دهد تفکرات حرفه ای دارد.

استقلال روز جمعه در اصفهان به مصاف تیم ذوب آهن می رود و با توجه به وضعیت دیاباته، او به این بازی نخواهد رسید ولی وضعیت دیاباته برای هفته های بعد توسط کادر پزشکی آبی پوشان بررسی می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gxnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقبال گرم استقلالی‌ها از شیخ دیاباته