تاریخ انتشار: 1402/05/12 17:55
کد خبر: 1652

آلگری: یوونتوس پا در مسیری تازه گذاشته است

سرمربی بانوی پیر به آینده تیمش پس از سپری کردن چهار فصل ناامیدکننده امیدوار است.
آلگری: یوونتوس پا در مسیری تازه گذاشته است

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی 3 بر یک امروز (پنجشنبه) شاگردانش برابر رئال مادرید در اردوی پیش‌فصل از وضعیت بانوی پیر ابراز رضایت کرد و آن را دارای نشانه‌هایی مثبت برای شروع فصل جدید دانست.

آلگری که مردانش 17 روز دیگر اولین بازی خود را در فصل جدید سری A مقابل اودینزه انجام می‌‌دهند، به نشریه گاتزتادلواسپورت گفت: ما به خوبی به این مقطع کاری‌مان پایان دادیم و مقابل رقیبی قدرتمند مانند رئال مادرید که توانایی‌های فنی فوق‌العاده‌ای دارد، قرار گرفتیم. در 25 دقیقه نخست بازی روبه جلو و هجومی کار کردیم و بعد از آن حریف دست بالاتر را داشت. با این وجود عملکرد دفاعی تیم ما خوب بود و البته می‌شد روی برخی از توپ‌های لورفته در نیمه دوم بهتر کار کرد. با این حال من راضی‌ام. اینجا در فلوریدا بیش از گرمای هوا، رطوبت ما را آزار می‌داد، اما خوشبختانه خیلی سریع خودمان را با شرایط جوی هماهنگ کردیم و در نهایت بازی با سرعتی خوب پایان یافت.

آلگری که تیمش در فصل پیش رو تنها روی رقابت‌های داخلی تمرکز خواهد داشت، درباره اهداف یووه اظهار داشت: ما در مسیری تازه قدم گذاشته‌ایم. متأسفانه ما با وجود سوم شدن در فصل گذشته سری A که اجازه حضور در لیگ قهرمانان را می‌داد، جایی در رقابت‌های اروپایی نخواهیم داشت. باید فصل را بدون رقابت‌های اروپایی به پایان برسانیم و این یعنی تمرکز بیشتر روی لیگ با هدف کسب سهمیه مهمترین تورنمنت در فوتبال باشگاهی برای فصل بعد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kqq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری: شزنی ایتالیایی بلد نیست، نفهمیده چه گفته!