تاریخ انتشار: 1397/01/19 15:57
کد خبر: 153004

خوش‌یمنی پدیده برای سرخها؛ طلسم ادامه دارد

خوش‌یمنی پدیده برای سرخها؛ طلسم ادامه دارد

به گزارش فرتاک ورزشی، در هیاهوی جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت شاید این عجیب نباشد که هر وقت نام پدیده شنیده شود آن‌ها را یاد قهرمانی در لیگ بیندازد. قهرمانی قرمزها شاید راه طولانی و درازی باشد اما آخر راهشان مقصدی جز پدیده پیدا نمی‎کنند. سرانجام بازی برگشت با پدیده در این دو فصل جز جام چیز دیگری برای پرسپولیس رقم نزد.

پرسپولیس فصل قبل در هفته بیست و هشتم در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده رفت اما قبل از آن بازی قهرمانی پرسپولیس قطعی شده بود. مشهدی‌ها پارسال از نزدیک شاهد بالا بردن جام قهرمانی بودند اما امسال خودشان جام را تقدیم پرسپولیس کردند تا دوسال پیاپی شاهد قهرمانی سرخپوشان باشند. شاید امسال جشن را با جام ندیدند اما به خوبی خوشحالی و حال و هوای جشن پارسال را در خانه حس کردند. چیزی که برای پدیده باقی ماند طلسم بود، طلسم نبردن پرسپولیس. آنها در ده دیداری که مقابل پرسپولیس داشتند تنها توانستند ۵ مساوی از قرمزها بگیرند و ۵ بازی دیگر را ببازند.

پدیده باخت تا آمار جدید برای پرسپولیس ثبت شود، پدیده تنها تیمی تا این هفته در لیگ امسال بود که از پرسپولیس شکستی متحمل نشد اما باخت تا پرسپولیس در این فصل رویایی تمام تیم ها را حداقل یک بار شکست داده باشد.

نویسنده: اسماعیل بابائی دوست

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39m957

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طبقه دوم ورزشگاه آزادی رایگان شد