تاریخ انتشار: 1396/12/20 21:58
کد خبر: 156376

آمار فوق‌العاده قلعه‌نویی برابر تیم‌های اماراتی

امیر قلعه نویی در ادوار مختلف لیگ قهرمانان آسیا نتایج بسیار خوبی مقابل تیم های اماراتی کسب کرده است.
 آمار فوق‌العاده قلعه‌نویی برابر تیم‌های اماراتی

امیر قلعه نویی که تا کنون با چهار تیم استقلال، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته، ۱۷ بار مقابل تیم های اماراتی تیم های خود را هدایت کرده و در این هفته برای هیجدهمین بار مقابل نمایندگان این کشور شاگردانش را رهبری خواهد کرد.

قلعه نویی در ۱۷ مصاف با تیم های اماراتی تا کنون در ۱۰ بازی پیروز میدان بوده و ۵ بار هم به تساوی رسیده است. این مربی فقط ۲ بار مقابل تیم های اماراتی شکست خورده که هر دو بازی در خانه حریف انجام شده بود. تیم های قلعه نویی ۳۳ بار برابر اماراتی ها به گل دست یافته و ۱۶ گل دریافت کرده است.

بهترین پیروزی سرمربی ذوب آهن اصفهان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر یک تیم اماراتی رقم خورد؛ وی با سپاهان اصفهان موفق شد الجزیره امارات را با نتیجه ۵ بر یک مغلوب کند.

قلعه نویی در ۸ بازی که در امارات مقابل نمایندگان این کشور حضور داشته، ۵ برد، ۲ باخت و یک مساوی به دست آورده است. این مربی در ۶ بازی آخر خود، در ۵ بازی به پیروزی دست یافت. وی در بازی هایی که به عنوان مهمان برابر اماراتی ها حاضر شده، ۱۴ گل زده و ۱۱ گل خورده داشت.

بهترین برد خارج از خانه پرافتخارترین مربی لیگ برتر ایران هم برابر یک تیم اماراتی به دست آمد که همراه با سپاهان اصفهان توانست الجزیره را در ورزشگاه خانگی اش با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mbme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین ذوب آهن در زمین بیلیارد بن زاید!