تاریخ انتشار: 1398/09/14 23:14
کد خبر: 79052

قشقایی شیراز-داماش گیلان:شوک اعتصاب کدام تیم جواب می‌دهد؟

تیم های قشقایی شیراز و داماش گیلان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر می‌روند.
قشقایی شیراز-داماش گیلان:شوک اعتصاب کدام تیم جواب می‌دهد؟

هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته یک عصر فردا با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود که در شیراز تیم های قشقایی و داماش گیلان باید به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال قشقایی شیراز که در این فصل ابتدا با رضا عنایتی کار خود را شروع کرد در ادامه مهدی فروردین سکان این تیم را عهده دار شد تا این تیم پس از هفته ها نتایج قابل قبولی کسب کند تا کمی شرایط این تیم بهبود پیدا کند اما در این هفته بازیکنان قشقایی شیراز به دلیل عدم وصول مطالبات خود دست به اعتصاب زدند تا با تمرین کمتری به مصاف داماش گیلان بروند تا شاید شوک اعتصاب برای این تیم خوش یمن باشد.

 

تیم فوتبال داماش گیلان هم که سکان هدایتش بر عهده‌ی سیامک فراهانی است در این فصل علی رغم تمام مشکلاتی که دارد نتایج خوبی گرفته است و در نیمه بالای جدول جای دارد و شاید نیم نگاهی هم به صعود داشته باشند،هر چند که شرایط این تیم هیچ گاه شبیه یک تیم مدعی نیست اما در این هفته باید به مصاف قشقایی شیراز برود.

نکته جالب توجه تقابل این دو تیم این است که هر دو تیم در این هفته دست به اعتصاب زدند و یک جلسه تمرینی خود را لغو کردند حالا باید منتظر ماند و دید اعتصاب برای کدام تیم خوش یمن است.

دیدار تیم های قشقایی شیراز و داماش گیلان فردا ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nanq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش ۲-۰ علم و ادب تبریز؛ تبریزی ها بیخیال قعر جدول نمی‌شوند

تجربه‌ی شیرین بدون شکست محمد نصرتی
گل ریحان بدون هیاهو در آغوش صدر؛