تاریخ انتشار: 1398/11/15 19:05
کد خبر: 72128

رکورد عجیب و غریب پیکه بارسلونا را به خطر می اندازد؟

جرارد پیکه احتمالا فصل جاری از رکورد منفی فصل 16-2015 خود عبور خواهد کرد.
 رکورد عجیب و غریب پیکه بارسلونا را به خطر می اندازد؟

 به نقل از مارکا، جرارد پیکه امسال هم یکی از ارکان اصلی خط دفاعی بارسلونا محسوب می شود. هرچند دفاع بارسا در فصل جاری عملکرد چندان خوبی نداشته ولی تحت هر شرایطی پیکه برای بارسا یک غنیمت بزرگ محسوب می شود.

یکی از نکات منفی بازی پیکه اما به کارت های زرد زیاد او بر می گردد. کاپیتان سوم بارسلونا تا به اینجای فصل در همه رقابت ها 14 بار کارت زرد دریافت کرده است. 10 کارت در لالیگا، سه تا در لیگ قهرمانان و یک کارت نیز در سوپرکاپ اسپانیا. 

با کارتی که او در بازی اخیر مقابل لوانته دریافت کرد، از بازی حساس یکشنبه شب مقابل بتیس محروم شد. بارسا برای این کارت تقاضای فرجام داده ولی بعید است که کارت او بخشیده شود و پیکه را باید قطع به یقین، غایب بازی با بتیس دانست.

پیکه فصل گذشته در همه رقابت ها تنها 7 کارت گرفته بود. شش تا در لالیگا و یکی در لیگ قهرمانان. بدترین رکورد او به فصل 16-2015 بر می گردد که 17 بار کارت زرد دریافت کرد. با ادامه این روند، می توان محتمل دانست که پیکه از رکورد منفی خود عبور کند.

این روند بد جرارد پیکه در حالی است که کیکه ستین سرمربی بارسا در تیم خود به غیر از پیکه تنها لنگله و اومتیتی را به عنوان دفاع میانی در اختیار دارد. اتفاقی که نگرانی کادر فنی را باعث شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nnno

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پیکه: خوشحالم سولسشر سرمربی یونایتد است!