تاریخ انتشار: 1398/08/06 00:02
کد خبر: 82876

سرمربی آرسنال به حرکت جنجالی ژاکا واکنش نشان داد

اونای امری، سرمربی آرسنال در مورد حرکت جنجالی گرانیت ژاکا بعد از تعویض صحبت کرد.
سرمربی آرسنال به حرکت جنجالی ژاکا واکنش نشان داد

امروز آرسنال در دیدار خانگی خود برابر پالاس و در حالیکه ابتدا با دو گل دقایق ابتدایی از حریف پیش افتاد، در نهایت به تساوی رضایت داده و حتی ممکن بود شکست بخورد. گرانیت ژاکا، کاپیتان آرسنال هنگام تعویض واکنشی تند و جنجالی به سمت هواداران داشت و اونای امری این رفتار وی را اشتباه توصیف کرد. هواداران آرسنال هنگام تعویض گرانیت ژاکا را هو کردند و او هواداران را ترغیب به ادامه این کار کرد.

اونای امری گفت: "ما باید به تصمیمات که البته شگفت انگیز هم بود احترام بگذاریم. اما در آخرین مسابقه خلنگی ما بورنموث، داوران پنالتی واضح نیکلاس په په و در بازی مقابل شفیلد خطا روی سوکراتیس را بررسی نمی کنند. در کل VAR اتفاق مثبتی در فوتبال است، اما در حال حاضر خوب عمل نمی کند. فکر می کنم امروز عصر شایسته پیروزی بودیم و فقط من می توانم از عدم کنترل مسابقه ناامید باشم.

واکنش گرانیت ژاکا بعد از تعویض؟ از نظر من ژاکا اشتباه کرده است. اما ما باید آرام بمانیم و در مورد این واکنش با او صحبت کنیم. تحت فشار بازی کنند و ما در حال کار کردن با باشگاه و بازیکنان برای بهبود شرایط هستیم.

ما قصد داریم با گرانیت ژاکا صحبت کنیم زیرا واکنش  ویاشتباه بود. ما به خاطر هواداران اینجا هستیم، ما برای آنها تلاش می کنیم و وقتی آنها ما را تحسین کرده و یا از ما انتقاد می کنند، باید به آنها احترام بگذاریم. البته من علاقه دارم صحبت های گرانیت ژاکا و دلیل او برای انجام این کار را بدانم، اما ما می خواهیم آرامش خود را در این شرایط حفظ کنیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39nyz7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اونای امری-آرسنال؛آخر فصل تصمیم گرفته می شود!