تاریخ انتشار: 1397/10/09 15:31
کد خبر: 115804

سرپرست ذوب آهن:نسبت دادن این موضوع به بنده دروغ محض است!

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن شرایط تمرینی تیم فوتبال ذوب آهن را بسیار خوب توصیف کرد و گفت به زودی بازیکنان جدید نیز به جمع بازیکنان ذوب آهن اضافه خواهند شد.
سرپرست ذوب آهن:نسبت دادن این موضوع به بنده دروغ محض است!

مجید حاج رسولیها سرپرست تیم ذوب آهن درباره شرایط فعلی این تیم گفت: تمرینات به صورت منظم و پرفشار زیر نظر علیرضا منصوریان و کادر فنی برگزار می شود و تمام تلاش ما این است تا با برگزاری تمرینات خوب و بازی های دوستانه موثر، در آغاز نیم فصل دوم با آمادگی به مصاف رقبای خود برویم.

 

او افزود: ادی هرناندز و رحیم زهیوی را در نیم فصل دوم در اختیار نخواهیم داشت و در تدارک هستیم تا به لحاظ بازیکن، تمرینات و بازی های دوستانه خود را با نیازهای سرمربی تیم تطبیق دهیم.

 

حاج رسولیها در ارتباط با این موضوع که امید نمازی گفته بود، سرپرست ذوب آهن به او از خیانت دستیارانش صحبت به میان آورده است گفت: این صحبت اساساً کذب محض است، به هیچ وجه چنین صحبتی مطرح نبوده است. مدارکی در باشگاه وجود دارد که مشخص است چنین ذهنیت و صحبتی از سوی چه کسی بوده است و نسبت دادن این موضوع به بنده دروغ محض است.

 

وی ادامه داد: ذوب آهن تنها به مسیر پیش رو فکر می کند و امیدواریم در سایه تمرینات با کیفیت و منظم و دستیابی به شرایط بهتر بتوانیم در نیم فصل دوم وضعیت خود در لیگ را بهبود بخشیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز با قدرت ظاهر شویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39od97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آذری: ذوب‌آهن لیست فروش ندارد!