تاریخ انتشار: 1395/07/24 00:32
کد خبر: 255652

مدرکی که ثابت می کند طارمی هنوز آماده نیست

آمار گل های زده و پنالتی های گرفته شده برای پرسچولیس تا پایان هفته هفتم لیگ شانزدهم و مقایسه آن با لیگ پانزدهم، جکایت از آماده نبودن طارمی دارد.
مدرکی که ثابت می کند طارمی هنوز آماده نیست

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی،  پرسپولیس لیگ شانزدهم را خوب شروع کرده و در حال حاضر فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی، روی پله دوم جدول قرار گرفته است. با این وجود آمار و ارقام نشان می‌دهد تعداد گل‌های به ثمر رسیده توسط سرخپوشان نسبت به فصل گذشته کاهش محسوسی داشته است.

پرسپولیس پارسال تا پایان هفته هفتم، 10بار دروازه رقبا را باز کرده بود، در حالی که امسال و تا اینجای کار فقط 7بار توانسته این کار را انجام بدهد. این اما تنها آمار تهاجمی قرمزها نیست که با کاهش چشمگیر مواجه شده است؛ چه اینکه اتفاق بزرگتر در مورد پنالتی‌های سرخپوشان رخ داده! پرسپولیس پارسال طی هفت هفته اول لیگ، پنج بار صاحب ضربه پنالتی شد، در حالی که امسال در مقطع مشابه حتی یک ضربه پنالتی هم به سود قرمزها اعلام نشده است!

بدون تردید در لیگ پانزدهم مهم‌ترین عنصر پرسپولیس در کسب پنالتی‌های پرشمار، مهدی طارمی بود؛ بازیکنی که با مهارت و تیزهوشی درست سر بزنگاه خودش را در مسیر مدافعان حریف قرار می‌داد و داوران را برای اعلام پنالتی متقاعد می‌کرد. هر پنج پنالتی قرمزها در 7هفته ابتدایی لیگ پانزدهم را هم طارمی گرفته بود؛ بنابراین شاید برای ریشه‌یابی تغییر این وضعیت، باید سراغ مهاجم بوشهری برویم. واقعیت آن است که مهدی در این 7هفته چندان آماده نبوده و هنوز به فرم کیفی سال گذشته دست پیدا نکرده است.

البته احتمال دارد دو گلی که طارمی به سپاهان زد، رشد این بازیکن را تسریع کند، اما به هر حال همین آمار پنالتی‌ها به وضوح نشان می‌دهد طارمی تا اینجای فصل هنوز چالاکی پارسال را نداشته است. البته نباید فراموش کنیم این بازیکن در 7هفته ابتدایی فصل قبل بیشتر از امسال به میدان رفته بود؛ طارمی پارسال تا اینجای کار 540دقیقه بازی کرده بود، در حالی که امسال کمتر از 400دقیقه در میدان حضور داشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pmq7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر بزرگ و متفاوت تیم ملی برای پرسپولیس