تاریخ انتشار: 1395/06/30 09:15
اختصاصی/
کد خبر: 260428

تیم های لیگ یکی نقره داغ شدند!

آرای انظباطی لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام شد.
تیم های لیگ یکی نقره داغ شدند!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مسابقه تیم های سپید رود رشت و خونه به خونه  روز 12 شهریورماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن تیم مقابل و پرتاب بطری آب رخ داد. این تیم با توجه به تکرار تخلفات طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی  به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

تیم خونه به خونه نیز به خاطر تخلف تماشاگرانش مبنی بر پرتاب بطری آب داخل زمین طبق ماده 79 آیین نامه انضباطی  و با توجه تکرار تخلفات قبلی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی  محکوم شد.

علیرضا مرزبان- مربی تیم خونه به خونه به خاطر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند . کمیته انضباطی وی را به تذکر کتبی نیز محکوم کرد.

جریمه و تذکر برای سرمربیان پارس جنوبی بوشهر و فولاد یزد

مسابقه تیم های فولاد یزد و پارس جنوبی بوشهر برگزار شد. مهدی تارتار-سرمربی پارس جنوبی بوشهر به دلیل اعتراض مکرر به داور که منجر به اخراجش شد از سوی کمیته انضباطی به تذکر کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمیدرضا آسیابان-سرمربی تیم فولاد یزد نیز بخاطر اعتراض مکرر به داور منجر به اخراجش شد. وی از سوی کمیته انضباطی به تذکر کتبی محکوم و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه 40 میلیونی برای تیم نفت مسجد سلیمان

به دلیل فحاشی  و پرتاب اشیائ به داخل زمین توسط تماشاگران تیم نفت مسجد سلیمان به تیم داور و همچنین ورود یکی از لیدرهای تیم، مقابل رختکن و فحاشی به داور، این تیم با توجه  به تکرار تخلفات ، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. اتفاقات فوق در دیدار تیم نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان رخ داد.

محرومیت و جریمه برای مربی تیم اکسین البرز

مسابقه تیم های اکسین البرز و فجر شهید سپاسی شیراز روز 12 شهریورماه برگزار شد.سعید رمضانی- مربی تیم اکسین البرز به خاطر رفتار غیر مسئولانه و اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

غلامرضا خسروی- مربی تیم اکسین البرز نیز به دلیل اهانت به داور چهارم و هل دادن وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. وی همچنین به خاطر تخلفاتش از زمین بازی اخرج شد.

تذکر و جریمه برای مربی تیم نساجی مازندران

دیدار تیم های نساجی مازندران و گل گهرسیرجان روز 12 شهریورماه در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم نساجی مازندران رفتار ها و تخلفاتی مبنی بر فحاشی، پرتاب بطری آب و اشیا متفرقه به سمت نیمکت تیم میهمان و کمک داوران که سبب وقفه در بازی شد، رخ داد. این تیم با توجه به تکرار تخلفات به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

فرید یعقوب نیا-مربی نساجی مازندران نیز به دلیل اعتراض به داور بازی طبق بند 5 ماده 66 به تذکر کتبی و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pqg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی مازندران ۳ میلیون تومان جریمه شد