تاریخ انتشار: 1395/06/21 12:27
کد خبر: 262128

نتایج خوب ملوان و سپیدرود

روزنامه خزر چاپ استان گیلان در شماره یکشنبه 21 شهریورماه، مطلبی در قسمت یادداشت روز با عنوان نتایج خوب ملوان و سپیدرود به قلم سیاوش باقری در ارتباط با کسب نتایج تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت در مسابقات هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور منتشر کرده است.
نتایج خوب ملوان و سپیدرود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ دسته یک فرتاک ورزشی،هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور برای تیم های گیلانی با نتایج خوب و رضایت بخشی همراه بود زیرا هر دو تیم از حریفان خود امتیاز گرفتند و دست خالی میدان را ترک نکردند.

ملوان در دقایق پایانی با گل حسین شنانی بازیکنی که دومین گل سه امتیازی اش را پس از بازی با سپیدرود در مقابل تیم اکسین البرز به ثمر رساند، صدرنشین لیگ یک را مغلوب کرد و دست خالی به کرج فرستاد.

سپیدرود رشت هم که برای کسب امتیاز به میهمانی تیم پارس جنوبی جم رفته بود، در گرمای شدید آن جا موفق شد تیم دوم جدول را با نتیجه تساوی (1 – 1) متوقف کند.

تیمی که تاکنون حتی یک گل نیز نخورده بود و این بار میلاد قربان زاده مهاجم جوان سپیدرود دروازه اش را باز کرد، البته تیم حریف دقایقی بعد گل تساوی را زد اما تقسیم امتیازات با مساوی (1 – 1) در آن هوای گرم و مقابل تیمی قدرتمند برای سپیدرود نتیجه خوبی است.

در واقع ملوان تیم اول جدول را شکست داد و سپیدرود هم با تیم دوم جدول به نتیجه تساوی رسید که کسب یک امتیاز در خانه حریف ارزش زیادی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39pykw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس – سپیدورد در غیاب مربیان!