تاریخ انتشار: 1396/06/05 11:59
کد خبر: 186476

دلایلی که نشان می دهد منصوریان باید در استقلال بماند

دلایلی که نشان می دهد منصوریان باید در استقلال بماند

یک: استقلال در فصل نقل و انتقالات تیم بسیار خوبی بسته، تیمی که در همه خطوط از بهترین های ایران تشکیل شده است، این بازیکنان در صورت هماهنگی بیشتر و زمان کافی می توانند استقلال و منصوریان را به سرمنزل مقصود برسانند.

دو: تاریخ نشان داده استقلال از تعویض مربی تاکنون سودی نبرده است وبیشتر زیان دیده است.

سه: تیم های تحت رهبری منصوریان تاکنون نشان داده اند شروع های خوبی در لیگ نداشته اند، نمودار عملکرد منصوریان در لیگ های قبلی صحت ادعای ما را نشان می دهد.

چهار: مربیان برای نشان دادن توانایی های خود به صبر و زمان نیاز دارند، مربیان عصای جادویی با خود به همراه ندارند. انها در طول زمان می توانند خودرا به اثبات برسانند.

پنج: کارنامه منصوریان در سال اول مربیگریش در استقلال بهترین کارنامه استقلال در چهار سال گذشته بوده است. منصوریان درحالی استقلال را دوم لیگ کرد که این تیم در سه فصل قبلی به رتبه های پنجم و ششم و سوم رسید و در شش دربی قبل از لیگ شانزدهم سه تساوی و سه شکست به دست اورده بود.

شش: در حال حاضر مربی بزرگی که بتواند کشتی به گل نشسته استقلال را به ساحل برساند وجود ندارد. مهدی پاشازاده و امیرقلعه نویی تیم دارند، فرهاددر حال حاضر استقلال بیا نیست. مربی خارجی هم بیاید همین اش است و همین کاسه ، مربیان خارجی زمان می خواهند.

هفت: باشگاه استقلال نشان داده رفیق نیمه راه نیست ، کمتر پیش امده مربیان استقلال دربین فصل تعویض شوند.

هشت: بازیکنان استقلال با پست مشترکشان نشان دادند پشت سرمربی خود هستند. این همدلی نشان می دهد بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای بازگشت دارند . تعطیلات بیست و چهارروزه لیگ می تواند فرصت مناسبی برای بازگشت استقلال باشد . اماده شدن بازیکنان کلیدی مانند خسرو و امید ابراهیمی که مثل موتور حرکتی استقلال عمل می کنند و بازگشت مصدومان می تواند استقلال را متحول کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rmaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه سرنوشت ساز هیئت مدیره استقلال؛ خبری در راه است؟