تاریخ انتشار: 1396/06/24 15:55
کد خبر: 182976

آیا می دانستید که لوکا بوناچیچ یک پرسپولیسی است؟!

سرمربی کروات تیم نفت تهران در انتهای بازی و زمانی که در محاصره برخی هواداران قرار گرفت از بین پرسپولیس و استقلال تیم مورد علاقه‌اش را معرفی کرد.
آیا می دانستید که لوکا بوناچیچ یک پرسپولیسی است؟!
دیدار تیم‌های نفت طلائیه و گسترش فولاد تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در انتهای بازی حاشیه‌های به وجود آمد که در زیر می‌خوانید:
 
* حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت پس از پایان بازی به رختکن تیم رفت و با بازیکنان این تیم به صحبت پرداخت این در حالی است که برخی افراد متفرقه قصد داشتند وارد رختکن نفت شوند اما این اجازه به آنها داده نشد.
 
* علی کریمی سرمربی تیم نفت همراه به اتوبوس تیم از ورزشگاه خارج شد.
 
* لوکا بوناچیچ سرمربی کروات گسترش فولاد در پایان کنفرانس خبری خود در محاصره برخی هواداران قرار گرفت و وقتی هواداران از او پرسیدند طرفدار پرسپولیس هستید یا استقلال او چند بار تأکید کرد که پرسپولیسی است و با گفتن کلمه پرسپولیس باعث شد هواداران او را تشویق کنند. او همچنین در زمان جدایی از این هواداران اعلام کرد برانکو خیلی خوب است!
 
* برخی از هواداران با دیدن کریمی به او گفتند که تا همیشه از او حمایت خواهند کرد و کریمی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
 
* تعداد زیادی از هودارانی که به ورزشگاه آمده بودند بیرون محوطه منتظر بودند تا با علی کریمی عکس سلفی بگیرند که عده‌ زیادی از آنها موفق به این کار شدند.
 
* تمرین ریکاوری نفت تهران فردا ساعت  ۱۱ صبح در ورزشگاه تهرانسر برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rnew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله علی کریمی به درخشان