تاریخ انتشار: 1396/05/27 16:42
کد خبر: 188152

ستاره جنجالی رئال مادرید در راه بارسلونا!

نشریه سان مدعی شد لیونل مسی با استفاده حربه دوستی خود با هم بازی اش در تیم ملی آرژانتین، قصد دارد تا به تیم بارسلونا در فصل نقل و انتقالات کمک کند.
ستاره جنجالی رئال مادرید در راه بارسلونا!

باشگاه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات نتوانسته است انتظارات هواداران را برآورده کند ، شکست برابر رئال ماردید نیز در سوپر کاپ اسپانیا بیش از پیش دوستداران این تیم را خشمگین کرده است تا علیه سیاست های جوزپ ماریا بارتومئو کمپین های استعفای وی تشکیل شود.

 

در این بین نشریه سان ، مدعی شد لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، در تلاش است تا هم بازی خود در آلبی سلسته ،آنخل دی ماریا  که سابقه 4 سال حضور در تیم رئال مادرید را دارد  متقاعد کند تا به بارسلونا سفر کند و به این تیم بپیوندد، بلکه با روابط دوستانه خود بتواند به فصل ناموفق نقل و انتقالات بارسا ، کمک کند.

 

اگر شاهد چنین اتفاقی باشیم، بی شک بارسایی ها حداقل به لحاظ روانی می توانند خود را کمی دریباند، چرا که در آن سو این بار رقییب دیرینه آن هاست که باید خشمگین از حضور آنخل دی ماریا در نیوکمپ باشد و در اینجا جو مقداری به سود کاتالان ها خواهد بود.

 

تا به این لحظه خبر قطعی از حضور فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله دیگر بازیکنان مد نظر باشگاه بارسا در دست نیست و مشخص نیست وضعیت انتقال این دو در چه شرایطی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rv5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جزئیات بازی بارسلونا - رئال مادرید/ پیروز این بازی چه تیمی بود؟