تاریخ انتشار: 1396/06/04 14:02
کد خبر: 186628

محسن مسلمان: اگر به فینال برسیم مهدی میتواند بهترین بازیکن آسیا شود

هافبک بازیساز سرخپوشان اعتقاد دارد که پرسپولیس با تساوی برابر الاهلی توانست زنده بماند و امیدوار است که سرخپوشان در بازی برگشت بتوانند با شکست الاهلی به مرحله بعد صعود کنند.
محسن مسلمان: اگر به فینال برسیم مهدی میتواند بهترین بازیکن آسیا شود

محسن مسلمان اگر چه در بازی برابر نماینده عرستان کاری از پیش نبرد و خیلی زود تعویض شد اما امیدوار است که در بازی برگشت بتواند به همراه سایر بازیکنان موفق شود. مسلمان در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و همچنین منشا و طارمی با همشهری به گفت‌وگو پرداخت.

 

واقعا نتیجه عجیبی برابر الاهلی رقم خورد.

بله دقیقا همین‌طور است. ما در این بازی برای برد به میدان رفتیم اما گل زودهنگام حریف باعث شد تا در شوک گل فرو برویم و طول کشید تا به بازی برگردیم اما خیلی زود به خودمان آمدیم و توانستیم به بازی مسلط شویم و خداراشکر توانستیم نتیجه را به تساوی بکشانیم تا شرمنده هواداران نشویم.

نکته جالب اینجاست که پرسپولیس تا آخرین دقایق عقب نکشید و جنگید و مزد زحمات خود را هم دریافت کرد.

من واقعا خداراشکر می‌کنم که بازی را نباختیم و توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم و به نظرم با این اتفاق ما و تیم زنده ماندیم برای بازی برگشت و مطمئن باشید بازی برگشت جبران خواهیم کرد.

 

بعد از اتفاقات حاشیه‌ای اخیر نشان دادید که هیچ مشکلی بین تو و طارمی و منشا نبوده است.

باید در این باره بگویم همه بازیکنان و بچه‌ها فقط به دنبال صعود تیم و شکست الاهلی هستند و واقعا منشا و بشار خیلی خوب بازی کردند .

 

هر سه تعویض برانکو در این بازی خوب بازی کردند.

بله دقیقا همین طور است و هر سه تعویض که به زمین آمدند خیلی خوب بازی کردند و توانستند به تیم کمک کنند و امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشد.

 

این پرسپولیس می‌تواند از این مرحله صعود کند؟

واقعا ما چیزی برای صعود به نیمه نهایی و مرحله بعد کم نداریم و باید بگویم که مطمئن هستم که می‌توانیم با شکست الاهلی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم.

 

«به طارمی کمک می‌کنید تا بهترین بازیکن آسیا شود؟

صددرصد باید در این مورد بگویم که همه بچه‌ها فکرشان همین است بازی برگشت مانده و در راه است و اگر این بازی بتوانیم نتیجه بگیریم دو بازی حساس دیگر خواهیم داشت و فکر می‌کنم اگر به فینال برسیم مهدی می‌تواند بهترین بازیکن آسیا شود.

 

در لیست جدید تیم ملی جای تو واقعا خالی است.

به نظرم  قسمت این است که به تیم ملی دعوت نشوم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rxw7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داداش های پرسپولیس روی نیمکت؟