تاریخ انتشار: 1396/06/01 22:48
کد خبر: 187128

پرسپولیسی محبوب و بحرانی که پشت سر گذاشت

برد 2-0 مقابل سایپای علی دایی که یکی از آماده‌ترین و پرمهره‌ترین تیم های فعلی لیگ است، یک بار دیگر یحیی را به فوتبال ایران ثابت کرد.
پرسپولیسی محبوب و بحرانی که پشت سر گذاشت

 گل‌محمدی مدت‌ها بود که از سطح اول فوتبال ایران فاصله گرفته بود. او فصل گذشته بعد از شروعی بد با ذوب‌آهن از این تیم کنار گذاشته شد و در تصمیمی عجیب به لیگ یک رفت و هدایت اکسین البرز را بر عهده گرفت. نتایج او در این تیم هم خوب نبود و به نظر می‌رسید دوران اوج او خیلی زود به پایان رسیده است. اما اتفاقاتی که در تراکتورسازی افتاد فرصت دوباره‌ای به او داد تا خودش را ثابت کند.

در روزهای اول حضور در تبریز، یحیی جای پای محکمی نداشت. تعداد مخالفانش کم نبود و بودند کسانی که معتقد بودند او به دلیل شخصیت آرام و کم‌حاشیه‌اش نمی‌تواند با تبریز و سختی کار در این شهر کنار بیاید. اما به هر ترتیبی بود یحیی دستیار همیشگی‌اش مجتبی حسینی را به تبریز آورد و کار خود را جدی‌تر از قبل شروع کرد؛ شروعی که سخت‌تر از پیش بینی های او بود. قبل از شروع فصل، چند مصدوم هم به محرومان پرتعداد این تیم اضافه شد تا یحیی با دستی خالی‌تر از همیشه فصل را آغاز کند. تیم او در گام اول با بدشانسی و اشتباه دروازه‌بان جوانش به استقلال خوزستان باخت. حتی باخت در برابر پرسپولیس هم با نمایشی فوق‌العاده از شاگردان او و البته تشویق و حمایت هواداران روبرو شد. تیم یحیی در برابر استقلال هم شایسته باخت نبود اما باخت! سرانجام در برابر نفت اولین پیروزی و اولین امتیازات فصل برای یحیی و شاگردانش به دست آمد. با این حال هنوز خیلی از هواداران تردیدهایی داشتند. به خصوص که بازی با سایپای آماده در راه بود. اما آنچه دیشب در دستگردی اتفاق افتاد نشان داد که همه چیز در تراکتورسازی روبراه است. شاگردان یحیی در شبی تاریخی و به یادماندنی و با حضور هواداران پرشورشان در تهران، بازگشت این تیم به جدول لیگ برتر را جشن گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rxzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 با وجود اعلام گل محمدی بر مخالفت سایپا/اخباری شخصا برای صدور رضایتنامه اقدام کرد