تاریخ انتشار: 1396/05/08 12:36
کد خبر: 192376

فتاحی: استقلالی ها همچنان محروم اند/ پرسپولیس و استقلال به ما تضمین داده اند

مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: هنوز حکمی مبنی بر اینکه محرومیت سه بازیکن استقلال بخشیده شده، به دست ما نرسیده است.
فتاحی: استقلالی ها همچنان محروم اند/ پرسپولیس و استقلال به ما تضمین داده اند

سعید فتاحی در خصوص مشکلات برخی از ورزشگاه های کشورمان در میزبانی از مسابقات لیگ برتر، گفت: در خصوص باشگاه سیاه جامگان باید بگوییم ورزشگاه این تیم یک مشکل اساسی برای چمن داشت که خوشبختانه این مشکل حل شد. در مورد بحث اسکوربرد هم از سه ماه قبل این موضوع را اطلاع داده بودیم چرا که به احترام تماشاگران حاضر در ورزشگاه قصد داریم صحنه های آهسته گل ها را نشان دهیم. ما به یک شرط پذیرفتیم که سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن میزبانی کند آن هم به این شرط که اسکوربرد پرتابل در ورزشگاه نصب شود و اینطور هم شد. همانطور که پیش از این تیم پیکان در ورزشگاه شهر قدس قبل از نصب اسکوربرد از اسکوربرد پرتابل استفاده می کرد. البته ما به گمان اینکه ورزشگاه امام رضا میزبان بازی هاست، خیال مان راحت بود اما این را بگویم که نگفتیم بازی در بجنورد برگزار می شود. گفتیم که اگر بازی در ورزشگاه ثامن انجام نشود بازی در این استان یا استان مجاور برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اینکه امیر قلعه نویی از چمن ورزشگاه ثامن ایراد گرفته، تصریح کرد: فکر نمی کنم قلعه نویی چنین صحبتی کرده باشد. من روز گذشته با او تلفنی صحبت کردم و او گفت وضعیت چمن خوب بوده است.

مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر درباره بحث اعطای مجوز موقت به باشگاه های پرسپولیس، استقلال و نفت داده شده، اظهار داشت: در بحث سوپرلیگ به باشگاه نفت مجوز دادیم تا این باشگاه مشکلی برای بازی نداشته باشد اما این باشگاه هنوز بحث مالکیتش مشخص نیست. از طرفی بحث بدهی به بازیکنان وجود دارد که عنوان کردیم باید بخشی از بدهی ها پرداخت شود تا نقل و انتقالات صورت گیرد چرا که باشگاه نفت مثل خیلی از باشگاه های دیگر بدهی هایی به بازیکنانش دارد که رای انضباطی آن صادر شده است و طبق قانون این موضوع برای همه تیم هاست. خیلی از تیم ها این کار را انجام دادند و مجوز هم گرفتند اما تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال و نفت روز آخر تضمین دادند و وقت خواستند که با موافقت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این فرصت به آنها داده شد که نفت یک بازی و پرسپولیس و استقلال چند بازی مجوز گرفتند. البته من به دلیل مسائلی که داشتم در چند وقت اخیر کمتر در محل کار حاضر شدم و از ریز جزئیات و کارها خبر ندارم اما چون این باشگاه ها تضمین داده اند باید به ضمانت شان رسیدگی کنند تا بتوانند بازی هایشان را انجام دهند.

فتاحی درباره احضار منصوریان به کمیته اخلاق و محرومیت سه بازیکن این تیم که گفته می شود بعد از باخت به نفت آبادان منتفی شده، افزود: اینطور نیست که حکمی برگشته باشد. اعلام نشده بود که آنها چند جلسه محروم هستند اما کمیته انضباطی حکمی به سازمان لیگ اعلام کرد که تا زمان رسیدگی به پرونده این سه بازیکن آنها از حضور در مسابقات تا اطلاع ثانوی محرومند. البته این را هم بگویم که هنوز هیچ حکمی برای سازمان لیگ مبنی بر اینکه این بازیکنان محروم نیستند و می توانند بازی کنند، نیامده است و مطمئنا اگر رای انضباطی آنها بیشتر باشد این رای را اعمال خواهیم کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rzye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مثلث قهرمانی در لیگ هفدهم؛ 2 استقلالی و یک پرسپولیسی