تاریخ انتشار: 1396/03/25 11:56
کد خبر: 203504

استقلال پول خرید شجاعیان را ندارند/ با جیب خالی برای خرید بمب جلو رفتند!

علی منصوریان برای جبران ناکامی در نقل و انتقالات و راضی نگه داشتن هواداران استقلال روز چهارشنبه از اقدام باشگاه استقلال برای خرید شجاعیان خبر داد.
استقلال پول خرید شجاعیان را ندارند/ با جیب خالی برای خرید بمب جلو رفتند!

به گزارش فرتاک ورزشی، مسوولان باشگاه استقلال پس از این اظهارنظر به مدیران گسترش اعلام می کنند که شجاعیان را می خواهند که مدیران این باشگاه تبریزی اعلام می کنند اگر خواهان جذب این بازیکن هستید به جای 800 میلیون تومان با پرداخت 700 میلیون تومان این بازیکن را به صورت قرضی در اختیار بگیرید.

پس از این مذاکره و موافقت استقلال تبریزی ها اعلام می کنند که استقلال مبلغ 200 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب باشگاه گسترش واریز کنند تا مقدمات انتقال این بازیکن فراهم شود.

اما در کمال تعجب استقلالی ها اعلام می کنند به دلیل تسویه حساب با ساموئل پولی برای پرداخت به این باشگاه ندارند. همین عامل سبب نارضایتی مدیران باشگاه تبریزی می شود و به نوعی انتقال این بازیکن منتفی می شود.

منابع خبری در تبریز به خبرنگار میدان اعلام کردند باشگاه گسترش فولاد تنها قصد فروش نقدی این بازیکن را دارد در غیر این صورت شجاعیان هیچ جایی نمی رود و در ترکیب این تیم در لیگ هفدهم به میدان خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vabo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس قید شجاعیان را زد اما استقلال نه!

مهاجم مد نظر استقلال به ملوان پیوست
با عقد قراردادی دو ساله؛