تاریخ انتشار: 1396/03/30 22:53
کد خبر: 202104

اختصاصی/ دوستان پرسپولیسی؛ قولی که به آن مرحوم دادید فراموش نشود

حدود دو ماه از قهرمانی پرسپولیس میگذرد اما...

JamNewsImage19471707

 

به گزارش فرتاک ورزشی؛ در جشن قهرمانی پرسپولیس در فصل اخیر و مراسم اهدای جام، اکثر بازیکنان با فرزندانشون اومده بودند، در حالیکه اکثر بچه هاشون خیلی کم سن و سال و  در واقع نوزاد بودند و به عقیده اکثر بیننده ها حضور آنها جالب نبود.

اما در این جشن جای یک عکس و یک نفر خیلی خالی بود، عکس کاپیتان فقید سرخ پوشان و پسر 8 ساله اش!

تقریبا همه هواداران سرخ دل و فوتبال دوستان به این امر تاکید داشتند و دارند و بیشترشان ناراحت بودند؛ اما مسئولین مربوطه عدم حضور هانی نوروزی را به گردن همدیگر انداختند.

بالاخره چند روز پس از برگزاری جشن قهرمانی، مسئولان باشگاه و بازیکنان تیم قول دادند که پس از پایان بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، همگی با کاپ قهرمانی به کپورچال، زادگاه و آرامگاه هادی نوروزی، بروند و جشن خوب و مفصلی را در کنار خانواده آن مرحوم برگزار کنند.

اما تا کنون که حدود 4-5 هفته از آخرین دیدار تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان میگذره و از امروز هم تمرین پیش فصل تیم برای فصل جدید آغاز شده، هنوز جشن مذکور در شمال ایران، روستای کپورچال، برگزار نشده و احتمالا در کوران نقل و انتقالات تابستانی کاملا از یاد مسئولین و بازیکنان باشگاه رفته و برگزاری جشن مذکور به دل ما و هانی نوروزی می ماند!

اما ما هواداران اصلا یادمان نرفته که موفقیت دو فصل اخیر و قهرمانی فصل شانزدهم به خاطر همدلی بازیکنان و قولشان به هم، به هوادارن، به روح کاپیتان ابدی و فرزندش هانی نوروزی به دست آمد؛

پس خودمان را موظف میدانیم که به مسئولین باشگاه یادآوری کنیم که تا دیر نشده این جشن را بر سر مزار هادی برگزار کنید تا دل هانی بیشتر از این نکند و روح هادی هم شاد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39vvzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس بر سر مزار هادی نوروزی/ خانواده نوروزی مانع آمدن هانی به جشن شدند