تاریخ انتشار: 1396/09/06 23:40
کد خبر: 171928

اظهارات سرپرست تیم نفت تهران درباره داوری

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران به شدت به عملکرد داوری معترض است و داوران را مقصر نتایج ضعیف تیمش می داند.
اظهارات سرپرست تیم نفت تهران درباره داوری

حمید منوچهری در گفتگو با  خبرنگار؛ درباره شرایط تیم نفت تهران بیان کرد: تیم نفت خوب بازی می کند و به طور قطع نباید پس از گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر در رده پانزدهم جدول قرار داشته باشیم. در دیدار با پدیده مشهد، خوب بازی کردیم اما متاسفانه داور 2 گل ما را ندید و امیدوارم اصفهانیان، چاره ای برای وضعیت داوران بیاندیشد.

او افزود: پس از مشکلاتی که برای تیم ما به وجود آمد، متاسفانه داوران در هر مسابقه سر تیم ما را می برند و امیدوارم این وضعیت به پایان برسد.

منوچهری ادامه داد: در بازی با پدیده مشهد، ضربه هاشم بیک زاده از خط دروازه عبور کرد اما متاسفانه داور ندید و همچنین گل بنگر هم به درستی به ثمر رسید که داور آفساید اعلام کرد.

سرپرست تیم نفت تهران درخصوص وضعیت تیمشان اظهار کرد: به خدا قسم، تیم ما عالی بازی می کند اما متاسفانه وضعیت داوری کشورمان خوب نیست و امیدوارم این مشکلات برطرف شود. از اصفهانیان خواهش می کنم  تا به این وضعیت ورود پیدا کند و داوران را بررسی کند.

منوچهری در پایان گفت: تیم ما درحال ارائه کردن بازی زیبا است اما متاسفانه داوران نتایج را برمی گردانند و امیدوارم این اتفاقات در دیدار با پارس جنوبی تغیر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39x8me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصرار جابر انصاری برای گلزنی با پرش