تاریخ انتشار: 1402/01/15 16:20
ادعای کوپه در مورد آسنسیو
کد خبر: 8308

ستاره ناراضی رئال به بارسلونا نمی‌رود

هرچند مارکو آسنسیو هنوز راضی به تمدید قرارداد با رئال نشده ولی در صورت جدایی قطعا راهی بارسا نخواهد شد.
ستاره ناراضی رئال به بارسلونا نمی‌رود

قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز قرارداد جدیدی بین این دو طرف به امضا نرسیده است.

گفته می‌شود که مدیران رئال پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به این هافبک اسپانیایی ارائه کرده‌اند اما او و مدیربرنامه‌اش از پیشنهاد ارائه شده به هیچ وجه راضی نیستند و حتی آن را توهین‌آمیز می‌دانند. بین دستمزد مورد نظر آسنسیو و رقم پیشنهادی رئال اختلاف دو میلیون یورویی وجود دارد.

همچنین یکی از شروط اصلی آسنسیو برای امضای قرارداد جدید و ادامه حضورش در سانتیاگو برنابئو این است که تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید داشته باشد اما این باشگاه حاضر نیست چنین تضمینی به این بازیکن بدهد.

همین باعث شده که او از رئال دور و دورتر شود و سایر گزینه‌هایی که برای فصل آینده در اختیار دارد را مورد بررسی قرار دهد که یکی از آن‌ها پوشیدن پیراهن بارسلونا است.

در همین رابطه کادنا کوپه به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که این بازیکن حتی یک لحظه هم به پیوستن به بارسلونا و خیانت به رئال فکر نکرده و اگر جدا شود نیز راهی یک باشگاه غیراسپانیایی خواهد شد. او در جشن گلی که در ال‌کلاسیکوی اخیر به بارسا زد و البته کمی بعد مردود اعلام شد نیز کاملا عشقش به رئال را اثبات کرد. آسنسیو رو به سکوهای نوکمپ، چندین بار به لوگوی رئال مادرید روی پیراهنش اشاره کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5da3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 غایب بزرگ ال کلاسیکو مشخص شد