تاریخ انتشار: 1396/04/10 09:28
کد خبر: 199556

رفتار عجیب سرمربی استقلال/ سوگلی های مقطعی سرمربی!

رفتار عجیب سرمربی استقلال/ سوگلی های مقطعی سرمربی!

 بازیکنانی مثل فرشید باقری، وریا غفوری و هرایر مگویان جزو اولویت‌های چندم آقای سرمربی بوده‌اند اما به دلیل بی‌نتیجه ماندن مذاکرات با ستاره‌های جدید، منصوریان مجبور شد به نگه داشتن این بازیکنان رضایت دهد.

اتفاقی که قطعا موجب ناراحتی و گله این افراد شده و باید دید این رفتار منصوریان در لیگ پیش رو چه تاثیری روی آن‌ها خواهد گذاشت. مشابه رفتاری که میانه‌های فصل قبل با فرشید باقری شد و با وجود این که در لیست فروش استقلال قرار داشت و منصوریان هم تا آنجا که می‌شد او را از خود دور کرده بود، به یک‌باره با محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی به بازیکن موردعلاقه علیمنصور تبدیل شد؛ و البته تا پایان فصل از او لبخندی و انگیز‌ه‌ای ندیدیم که ندیدیم.

حالا این رفتار با غفوری و مگویان تکرار شد. در روزهایی که مذاکرات استقلال برای جذب مدافع راست با مهدی شیری و دانیال ماهینی ادامه داشت، هیچکس هیچ خبری از غفوری نمی‌گرفت اما بلافاصله بعد از منتفی شدن آن انتقال‌‌ها، دوباره غفوری به سوگلی سمت راست منصوریان بدل شد. مگویان هم آن روزهایی که سرنوشت منتظری و پادوانی مشخص نبود هنوز یکی از امیدهای منصوریان شناخته میشد اما بعد از چند روز به کلی نادیده گرفته شد و حالا هم برای جدایی از استقلال شرط‌ها گذاشته. شاید به تلافی آن رفتارها. منصوریان باید امیدوار باشد این بازیکنانی که چنین رفتاری را دیده‌اند چندان کینه به دل نگرفته باشند. البته که بی‌توجه به واکنش این بازیکنان، رفتار نه چندان حرفه‌ای سرمربی آبی‌ها باید تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5dd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین خروجی های استقلال مشخص شدند