تاریخ انتشار: 1398/10/12 20:40
کد خبر: 75980

شروع های ترسناک رئال مادرید در سال جدید!

در 5 سال گذشته رئال تنها یک پیروزی از اولین بازی خود در سال جدید میلادی دشت کرده است.

 دو روز دیگر به اولین بازی سال 2020 رئال مادرید باقیمانده است و زیدان حتی در اولین روز سال جدید هم به شاگردانش استراحت نداد. رئال پس از سه تساوی متوالی در لالیگا و دو امتیاز عقب افتادن از بارسا به بازی با ختافه رسیده است در حالی که خاطره خوشی از اولین بازی های خود در شروع سال ندارد.

در 5 سال گذشته تنها پیروزی رئال در اولین بازی سال جدید به فصل 17-2016 بر می گردد که رئال توانست بر سویا در کوپا دل ری 3-0 پیروز شود و سپس گرانادا را در لالیگا 5 گله کرد. در 4 سال دیگر نتایج یا با مساوی همراه بوده یا با شکست.

فصل گذشته رئال با سولاری در اولین بازی سال برابر ویارئال با تساوی 2-2 متوقف شد و سپس در زمین خود 0-2 به سوسیداد باخت تا عملا شانس قهرمانی در لالیگا را از دست بدهد.

دو فصل پیش رئال با زیدان در اولین بازی سال برابر سلتا به تساوی دست یافت و سپس در برنابئو 0-1 مغلوب ویارئال شد تا بازهم در شروع سال، شانس قهرمانی در لالیگا را از دست بدهد.

فصل 16-2015 رئال با رافا بنیتس در زمین والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد و پس از همان بازی بود که زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال شروع به کار کرد.

فصل 15-2014 نیز رئال با آنچلوتی در اولین بازی سال در زمین والنسیا 2-1 شکست خورد تا روند بردهای متوالی اش پس از 24 بازی قطع شود.

باید دید امسال رئال در زمین ختافه چه خواهد کرد. تیمی که در فصل جاری در زمین خود تنها به بارسلونا باخته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7el6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سومین تساوی پیاپی رئال مادرید در لالیگا