تاریخ انتشار: 1395/11/20 13:31
کد خبر: 230580

برزیلی های استقلال و ستون نفوذناپذیر

این روزها منصوریان به شرایط دلخواه استقلال نزدیک شده که یکی از دلایل آن حضور زوج دفاعی برزیلی این تیم است.
برزیلی های استقلال و ستون نفوذناپذیر

 بعد از نمایش قابل اعتماد در تبریز، منصوریان برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل استقلال هم به زوج برزیلی رابسون-پادوانی اعتماد کرد و البته نتیجه این اعتماد را با بازی کم‌نقص این دو بازیکن در بازی با السد گرفت.

اگرچه رحمتی در دو، سه صحنه دروازه آبی‌ها را نجات داد، اما مدافعان میانی استقلال در دفع توپ‌ها و زدن ضربات اول تقریبا در تمام طول بازی موفق بودند و به جز یکی دو بار خودنمایی ژاوی -ستاره تیم قطری-، همه حملات قطری‌ها را قبل از تبدیل شدن به موقعیت خطرناک خنثی کردند.

حالا منصوریان از توفیق اجباری محرومیت اشتباهی حسینی شادمان است. مجید حسینی جوان که در بازی با پیکان اشتباهاتی داشت و در دقایق پایانی با اشتباه داوری از بازی بعد محروم شد و ترکیب اصلی را از دست داد، حالا باید تا اطلاع ثانوی از روی نیمکت به تماشای زوج برزیلی بنشیند. زوجی که دار اواسط نیم فصل اول هم به ترکیب اصلی استقلال رسیده بود و خط دفاع آبی‌ها را در وضعیت مناسبی قرار داده بود. حالا بعد از چند هفته، دوباره ساختار دفاعی استقلال در اختیار برزیلی‌های موفق قرار گرفته. زوجی که بعد از نمایش خوب در کولاک تبریز، در شور و هیجان آزادی هم مطمئن ظاهر شد و به منصوریان هم اطمینان داد، که می‌تواند برای دربی از حالا روی درخشش این زوج حساب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e99wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری یا منصوریان

پاشنه آشیل استقلال, خط دفاع ناهماهنگ و زوج ناهمگون برزیلی

ترکیب احتمالی استقلال برابر نفت تهران
بازگشت حیدری و قربانی به ترکیب؛