تاریخ انتشار: 1395/11/15 16:12
مهاجم ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 231632

پوریا غلامی: دوست دارم ملوان و خونه به خونه لیگ برتری شوند

پوریا غلامی که در اول فصل برای خدمت سربازی به ملوان پیوسته بود، از حضور در این تیم شمالی راضی می باشد.
پوریا غلامی: دوست دارم ملوان و خونه به خونه لیگ برتری شوند

به گزارش فرتاک ورزشی، ماحصل گفتگو با پوریا غلامی را در ذیل می خوانید:

چه پیشنهاداتی داشتی و چه شد که ملوان را برای بازی انتخاب کردید ؟

خوب، پیشنهادات زیادی از لیگ یک داشتم ولی ترجیح دادم برای خدمت سربازی ملوان را انتخاب کنم و از این انتخاب هم خوش حالم.

کار کردن با محمد مایلی کهن چگونه است ؟

خوب کار کردن با اقای مایلی کهن بسیار لذت بخش است و بازیکنانی که با او کار کرده اند،میدانند که او چه ادم صاف و  صادقی میباشد و از اینکه افتخار شاگردیش را دارم بسیار خوش حالم.

ایا این قول را به هواداران ملوان می دهید که به عنوان تیم اول صعود کنید ؟

خوب تمام بازیکنان تیم مان و کادر فنی و مدیران باشگاه تمام تلاش مان را برای این مهم انجام می دهیم که دل هواداران خود را شاد کنیم،تا این جای کار که خوب  پیش رفته ایم ،انشالاه با کمک هواداران ادامه راه صعود را پیش می گیریم.

مایلی کهن در بعضی از بازی ها از تو در کناره ها استفاد میکند و در بعضی از بازی ها تو را به نوک پیکان حمله می برد ،خودت دوست داری در کدام پست به میدان بروی ؟

پست اصلی من هافبک نفوذی می باشد اما بنا به در خواست کادر فنی تیم در کناره ها و نوک پیکان خط حمله به کار گرفته شده ام،البته برای خودم فرقی ندارد که در کدام پست بازی می کنم،انشالاه که بتوانم برای ملوان مثمر ثمر باشم،تا تیم به لیگ برتر برود.

چه تیم هایی را مدعی صعود به لیگ برتر قلمداد میکنی ؟ خوب لیگ امسال لیگ فرسایشی و سختی می باشد تیم های اول تا نهم جدول  هنوز هم شانس برای صعود دارند،و نمی توانم اسم خاصی از تیمی بیاورم.

نظرت در مورد تیم سابق خود یعنی خونه به خونه چیست؟ خوب من فوتبال خود را مدیون خونه به خونه و بابل می باشم و سه سال خوب را در بابل پشت سر گذاشتم و امیدوارم با اقای دست نشان نتایج بد چند هفته اخیر را جبران کنند،انشالاه در پایان لیگ، ملوان و خونه به خونه به لیگ برتر صعود کنند.

صحبت های پایانی ؟ 

در پایان هم از اقای محمد مایلی کهن و کادر فنی خوب تیم مان و مدیران باشگاه ملوان  و هوادارن فهیم ملوان که همیشه در کنار ما ایستاده اند تقدیر و تشکر میکنم و انشالاه که بتوانیم با صعود به لیگ برتر دل ان ها را شاد کنیم.

مصاحبه: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9bmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قائم اسلامی خواه: بادران لیگ برتری خواهد شد/ هواداران باشخصیتی داریم
گفت و گوی ستاره لیگ یک با فرتاک ورزشی