تاریخ انتشار: 1395/12/10 13:55
کد خبر: 226180

تعویض های هوشمندانه منصوریان برابر التعاون

تعویض های هوشمندانه منصوریان برابر التعاون

استقلال اگرچه نیمه اول را با برد پشت سر گذاشت؛ اما ناهماهنگی در خط هجومی آبی‌ها نشان از آن داشت که تغییرات منصوریان نسبت به بازی با الاهلی چندان به کمک استقلال نیامده است. 

 

سرمربی آبی‌ها هم این نکته را خیلی زود متوجه شد و در نیمه دوم یکی یکی بازیکنان هجومی‌اش در بازی‌های قبل را جایگزین نفرات ثابت امشب کرد؛ تغییراتی نتیجه‌بخش که با دو گل؛ یک بازی منطقی و البته تثبیت پیروزی برای استقلال همراه بود.

 

در نیمه اول انصاری اصلا نتوانست نشانی از جابر قبل از مصدومیت داشته باشد. با توجه به اصرار بی‌نتیجه آبی‌ها به استفاده از کناره‌های زمین و حضور جابر در مرکز خط هجومی تیم منصوریان، شماره 11 در بازی محو شده بود و اثر چندانی نداشت. عملا توپی به سمت محوطه التعاون فرستاده نمی‌شد تا جابر خودی نشان بدهد.

 

با شروع نیمه دوم و افزایش فشار رقیب برای جبران نتیجه، منصوریان خیلی زود دست به تغییر زد و با خارج کردن حیدری، انصاری و کریمی، سه بازیکن ثابت بازی گذشته را به میدان فرستاد. با ورود قربانی، اسماعیلی و برزای، ورق برگشت؛ استقلال جانی دوباره گرفت و فشار دقایق ابتدایی التعاون هم رفته رفته کاهش پیدا کرد. استقلال هم با ادامه بازی با حوصله و منطقی، روی موقعیت‌هایی که به دست آورد توانست دو گل وارد دروازه حریف کند تا شب شیرین آبی‌ها با بردی قاطع تکمیل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9p9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی گرفتن از ستاره ها، مشکل این روزهای استقلال

بهترین پیامد نیمکت نشینی کاپیتان استقلالی ها