تاریخ انتشار: 1395/11/27 20:03
کد خبر: 228932

حسینی: سعی می‌کنیم جلوی استقلال را بگیریم/ حضور در آسیا کار ما را سخت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: حضور در بازی‌های آسیایی کار ما را سخت می‌کند چون بازی‌ها فشرده می‌شوند.
حسینی: سعی می‌کنیم جلوی استقلال را بگیریم/ حضور در آسیا کار ما را سخت می‌کند

سید مجتبی حسینی یش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری اظهار داشت: در روزهای گذشته با توجه به فشردگی بازی‌ها نتوانستیم در بحث فنی، فشاری به بچه‌ها بیاوریم. از لحاظ تئوری، بچه‌ها را آماده این بازی کردیم. امیدواریم بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد و با یک نتیجه خوب به پایان برسد.

وی ادامه داد: سرمربی استقلال تصمیم می‌گیرد که چطور بازی کند. ما سیستم بازی خودمان را طوری تنظیم می‌کنیم که جلوی استقلال را بگیریم. ما شناخت خوبی از بازیکنان استقلال داریم و امیدواریم که بتوانیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم. خط حمله استقلال در بازی‌های اخیر عملکرد خوبی داشته ولی ما سعی کردیم در این چند روز، نکاتی را به بازیکنان‌ گوشزد کنیم که امیدواریم با استفاده از این نکات، امتیاز لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: محمدرضا عباسی مصدوم است و او را در بازی فردا در اختیار نداریم. قاسم حدادی‌فر هم هر روز شرایطش بهتر می‌شود.

حسینی با اشاره به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا، در پایان گفت: حضور در بازی‌های آسیایی کار ما را سخت می‌کند چون بازی‌ها فشرده می‌شوند ولی ما تلاش می‌کنیم در همه بازی‌ها با قدرت شرکت کنیم. امیدواریم بازیکنان ما به این مسابقات به عنوان یک رویداد خوب نگاه کنند تا بتوانیم در این مسابقات هم به بهترین شکل حاضر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9qd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان: یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان را پیش‌رو داریم