تاریخ انتشار: 1395/11/29 01:37
اختصاصی/ مدافع ملوان مطرح کرد؛
کد خبر: 228580

صائب محبی: برای قهرمانی می جنگیم نه صعود/ مقابل گل گهر بدشانس بودیم

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی معتقد است که ملوان می تواند قهرمان لیگ یک شود.
صائب محبی: برای قهرمانی می جنگیم نه صعود/ مقابل گل گهر بدشانس بودیم

به گزارش فرتاک ورزشی، صائب محبی مدافع راست تیم فوتبال ملوان درخصوص بازی با گل گهر گفت: هممان می دانستیم که این بازی بازی سختی است و بازی 6 امتیازی بود و شرایط جوی روی بازی تاثیرگذار بود و کل بازی دست ما بود و هرکاری کردیم اما توپ هایمان به گل نرفت و یک پنالتی از دست دادیم و خطای روی من نیز در دقیقه 90 را داور نگرفت که همه ی اینها، نشان از برتری تیم ما را دارد.

وی افزود: باتوجه به شرایطی که من داشتم و اینکه آقای مایلی کهن شناخت داشت به من، هم آمدم سربازی را انجام دهم و هم به تیم کمک کنم. در هر بازی عملکرد خوبی داشتم و رضایت کادرفنی را جلب کردم و از آن طرف نیز خداروشکر با وجود مصدومیت (کش آمدن رباط پا) برای ملوان بازی کردم و این تیم و کادرفنی اش را دوست دارم و همین امر سبب می شود تا هرچه دارم در زمین بازی بگذارم.

وی ادامه داد: حاج مایلی استاد همه است و نیازی به تعریف من ندارد و فردی است که درست کار است و بی ادبی است که بخواهم از ایشان تعریف کنم. به نظرم حاجی بهترین فردی است که می تواند این تیم را در شرایط جوی که در انزلی حاکم است، تا اینجای جدول بالا بکشاند و بی شک ایشان مرد بزرگی است.

وی درخصوص صعود ملوان گفت: علاوه بر ملوان چند تیم دیگر نیز درپی صعود هستند اما ما به فکر صعود نیستیم و می خواهیم قهرمان شویم ولی تیم دوم فقط صعود می کند اما ما دوست داریم قهرمان شویم. متاسفانه از بعد بازی با سپیدرود امتیازات را الکی از دست دادیم ولی متاسفانه تقدیر طور دیگری رقم خورد و امیدواریم در بازی های بعدی جبران کنیم و برای قهرمانی خواهیم جنگید.

محبی در پایان گفت: از هواداران و مردمی که قلبی پشت تیم هستند تشکر می کنم و همچنین آقای دنیامالی که به تنهایی پشت تیم ایستاده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9v6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم زاده: امتیاز خوبی در رفسنجان گرفتیم
سرمربی مس کرمان مطرح کرد؛