تاریخ انتشار: 1395/06/23 20:39
اختصاصی/
کد خبر: 261632

مهرآزما: امیدوارم روزی به حقم در این فوتبال برسم/ بخاطر آقای تارتار به بوشهر آمدم

وینگر پارس جنوبی جم معتقد است که به حقش در فوتبال کشور نرسیده است و امیدوار است روزی به آن دست پیدا کند.
مهرآزما: امیدوارم روزی به حقم در این فوتبال برسم/ بخاطر آقای تارتار به بوشهر آمدم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، محمد حسین مهرآزما وینگر پارس جنوبی جم درخصوص شرایطش گفت: خداروشکر تیم خیلی خوبه، یه مجموعه ای از بازیکن های با تجربه و جوان در کنار هم جمع شده ایم و یک مربی خیلی خوب و بادانش و با مدیریتی درست را پشت سر خود داریم.

وی درخصوص کارت پایان خدمتش گفت: به اجبار خدمت رفتیم. با این که کارتم قانونی بود، باطلش کردند و خودشان گفتند که میتوانستیم باطل نکنیم و من را یکسال محروم کردند بابت تخلفی که نکردم و من حتی به دیوان عالی شکایت کردم اما جوابی نگرفتم. من تیم ملی دعوت شدم و جام باشگاه ها بازی کردم، خیلی پیشرفت داشتم و واقعا این قضایا به حق نبود. من حتی با مسئولان نظام وظیفه صحبت کردم گفتند شما کارتت قانونی بوده و هیچ تخلفی انجام ندادی و در جواب اینکه چرا من رو محروم کردید گفتند تر و خشک با هم می سوزند.

مهرآزما درخصوص تیم جدیدش گفت: انتخابم ازپارس جم جنوبی، بخاطر آقای تارتار بود چون آقای تارتار یک مربی لیگ برتری و خیلی قوی در امر مربیگری هستند و به دلیلی نشد چند سال پیش با آقای تارتار کار کنم و آقا مهدی رو قبول داشتم با اینکه چندتا پیشنهاد دیگه هم داشتم ولی خوب مربی برام مهم بود و آقا مهدی یک وزنه برای تیم محسوب می شود.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که تیم دیر بدنسازی را شروع کرد و آقای تارتار تیم را دیر تحویل گرفتند و حتی بازیکن هایی که میخواستند را هم نتوانستند بگیرند ولی فکر میکنم آقای تارتار گزینه خوبی برای تیم بوده و خدا عنایت داشته و با همت بازیکن های خوبی که داریم امیدواریم نتایج خوبی را کسب کنیم.

محمدحسین مهرآزما در پایان گفت: در آخر خیلی تشکر میکنم از مجموعه پارس جنوبی و امیدوارم این تیم به لیگ برتر راه پیدا کند و امیدوارم به حقم در فوتبال ایران برسم.

مصاحبه: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebj7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار بد موقع برادران مسی/ دربی کرمان در منطقه خطر!
اختصاصی/