تاریخ انتشار: 1395/07/12 18:23
کد خبر: 257956

اتفاق جالب برای تیم‌ملی؛ کی‌روش به کمک برانکو احتیاج پیدا کرد!

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه هفته جاری در تاشکند باید به مصاف ازبکستان برود و سومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ را برگزار کند.
اتفاق جالب برای تیم‌ملی؛ کی‌روش به کمک برانکو احتیاج پیدا کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، دروازه بان ازبکستان الکساندر لوبانوف دروازه بان فصل قبل و ابتدای فصل جاری پرسپولیس است که بعد از مسجل شدن نیمکت نشینی اش در حضور علیرضا بیرانوند رضایتنامه اش را گرفت و به تیم پاختاکور ازبکستان برگشت.

لوبانوف در دو بازی قبلی ازبکستان فیکس بوده و کلین شیت کرده است و پیدا کردن راه باز کردن دروازه او برای برای ملی پوشان ایران تبدیل به مسئله مهمی شده است.

این دروازه بان فصل قبل زیر نظر برانکو و دستیارانش کار می کرد و مربیان کروات پرسپولیس به خوبی از نقاط ضعف و قوت او آگاه هستند و در صورتی که روابط سرمربی تیم ملی با برانکو خوب بود، کی روش در اولین فرصت تمام اطلاعات لازم درباره لوبانوف را با مشورت با برانکو کسب می کرد و به آنالیز دقیقی دست پیدا می کرد.

حالا اما این امر به هیچ وجه امکان ندارد و در شرایطی که برانکو و کی روش بزرگترین دشمنان این روزهای فوتبال ایران هستند سرمربی تیم ملی تنها باید به تماشای فیلم بازی های ازبکستان و لوبانوف بسنده کند.

پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس هرچند می گوید سوریه و قطر قابل مقایسه با ایران نیستند و رسیدن به دروازه لوبانوف غیرممکن نیست اما پاسخ قابل انتظاری به صحبت درباره آنالیز لوبانوف با کمک پرسپولیسی ها دارد و می گوید: «فیلم بازی‌های پرسپولیس در دسترس شما هست و می‌توانید آنها را دوباره ببینید. البته شاید آنچه که او در پرسپولیس نشان داد همه توانایی‌اش نبود چون او در مدت کم و زیر فشار زیاد در ایران بود  و شاید در ازبکستان شرایط بهتری  از خود نشان دهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebn6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقایسه بیرانوند و گلرهای تاریخ تیم ملی