تاریخ انتشار: 1395/07/07 21:58
بازیکن نساجی؛
کد خبر: 258832

هانی اسماعیلی: مشکلات نساجی حل شود، شانس قهرمانی داریم

نساجی تا به اینجای لیگ علیرغم مشکلات مالی نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است. با هانی اسماعیلی، کاپیتان دوم این تیم تماس گرفتیم تا از اوضاع و احوال تیم مطلع شویم.
هانی اسماعیلی: مشکلات نساجی حل شود، شانس قهرمانی داریم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، گفتگو با هانی اسماعیلی را در زیر می خوانید.

از اوضاع و احوال تیم بگویید.

پس از برد مقابل مس رفسنجان تمرینات را با روحیه بالا در قائمشهر پیگیری می کردیم تا برای جام حذفی اماده شویم که متوجه انصراف شهرداری ارومیه شدیم و حالا خود را برای بازی با استقلال اهواز مهیا می کنیم.

تا به اینجای لیگ هم نتایج نسبتا خوبی کسب کردید.

بله واقعا به کادر فنی و بازیکنان باید دست مریزاد گفت که با این مشکلات می سازند و این نتایج را گرفتند. واقعا تیم از نظر مالی مشکل دارد و تا به حال به جز دو پاداش اندک پولی دریافت نکردیم ولی بچه ها با تمام وجود در تمرین و مسابقات شرکت می کنند.

فکر می کنید بازیکنان تا چه زمانی این مشکلات را تحمل کنند؟

نمی دانم واقعا شرایط سختی داریم ولی امیدواریم که مشکلات حل شود. 

از دو هفته دیگر چهار مسابقه سخت دارید.

بله و امیدوارم تا بازی مقابل ملوان کمی از مشکلات مالی برطرف شود تا بدون درگیری ذهنی به مصاف حریفان برویم. بالاخره فوتبالیست ها شغلشان همین است و از این راه امرار معاش می کنند. من به جرات می توانم بگویم اگر مشکلات مالی حل شود توانایی این را داریم که هواداران را به آرزویشان برسانیم.

حرفی اگر مانده بفرمایید.

از مسوولین شهری و استانی خواهش می کنم تا هرچه زودتر مشکل تیم را حل کنند و فکری را تنها نگذارند و از همه هواداران که در چند سال اخیر تنها خونی هستند که در رگهای نساجی جریان دارند و موجب زنده ماندن این تیم شده اند تشکر می کنم و امیدوارم همواره همراه تیم باشند./ بانک ورزش

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebop9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع نفت آبادان سرخپوش شد+عکس