تاریخ انتشار: 1395/07/01 13:52
اختصاصی/
کد خبر: 259980

نگاهی اجمالی به بازیهای هفته هشتم لیگ یک

لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا وارد هفته هشتم می شود.
نگاهی اجمالی به بازیهای هفته هشتم لیگ یک

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، در این مطلب نگاهی اجمالی خواهیم داشت به بازیهای پیش روی تیم های لیگ یکی:

مس رفسنجان - نساجی مازندران

نساجی پس از کسب برد روحیه بخش در برابر خیبر، علی رغم مشکلات مالی به مصاف مس رفسنجانی می رود که تا اینجا خوب کار نکرده است و امید زیادی به این بازی خانگی دارد.

خونه به خونه بابل - راه آهن تهران

بابلی ها پس از کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر، به 3 امتیاز شیرین در برابر فولاد یزد بحران زده دست یافتند و این هفته در خانه به مصاف یاران پاشازاده می روند که دو هفته ی اخیر روی دور برد افتاده اند.

ملوان بندرانزلی - مس کرمان

مایلی کهن که پس از شکست سنگین تیمش در هفته قبل برابر گل گهر سیرجان با انتقادات هواداران متعصب انزلی مواجه شده باید مصاف سختی را در برابر مس کرمان تجربه کند که بالاخره پس از تساویهای متوالی، هفته قبل به اولین برد خود در دربی مسی های کرمان دست یافتند.

استقلال اهواز - سپیدرود رشت

رشتی ها که تا اینجا برخلاف انتظار ظاهر شده و نتایج خوبی کسب کردند به مصاف تیم جوان و باانگیزه استقلال اهواز می روند که امیدوار به کسب نخستین پیروزی خود می باشد.

خیبرخرم‌آباد - ایرانجوان بوشهر

تیم قعرنشین جدول که هفته قبل شکست سنگینی را در قائمشهر تجربه کرده باید از بوشهری ها پذیرایی کند که با وجود مشکلات مالی، نتایج خوبی کسب کردند.

فجرسپاسی شیراز - گل‌گهر سیرجان

صدرنشین لیگ در شیراز باید با فجری روبرو شود که اصلا نشانی از تیم قدرتمند سالهای گذشته ندارد.

آلومینیوم اراک - فولاد یزد

اراکی ها در خانه باید به مصاف یزدی هایی بروند که مشکلات بسیاری در خط دفاعی دارند و هفته قبل هم در خانه مغلوب خونه به خونه شدند.

بادران تهران - نفت مسجدسلیمان

اکبر که هفته قبل نتیجه را به فیروز واگذار کرده در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز خانگی است تا بیش از این از کورس مدعیان عقب نیفتد.

پارس جنوبی جم بوشهر - اکسین البرز

تیمهای دوم و چهارم جدول در شرایطی به مصاف هم می روند که جنوبی ها همانطور که سخت گل می زنند سخت هم گل می خورند و با یک گل خورده دارای بهترین خط دفاع می باشند. باید دید فیروز کریمی در تقابل با داماد خود مهدی تارتار چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

نویسنده: "حسین یوسفی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ebzpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب سه امتیاز دیگر با پاهای طلایی عباس زاده
اختصاصی/