تاریخ انتشار: 1397/04/15 09:26
کد خبر: 140180

جام جهانی 2018 | ادعای عجیب مدافع برزیل برای بازی با بلژیک

مدافع تیم ملی برزیل، میراندا معتقد است با توجه به صحبت‌های دیروز وینسنت کمپانی، مدافع بلژیک می‌توان نتیجه گرفت که شیاطین سرخ از سلسائو ترسیده‌اند.
جام جهانی 2018 | ادعای عجیب مدافع برزیل برای بازی با بلژیک

میراندا می‌گوید وینسنت کمپانی بلژیکی در آستانه‌ی دیدار دو تیم در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی جام جهانی، می‌خواسته با حرف‌هایش، ترس بلژیکی‌ها از برزیل را مخفی کند. 

دیروز کمپانی گفته بود در آستانه‌ی نبرد بزرگ دو تیم که روز جمعه در شهر کازان برگزار خواهد شد، بلژیکی‌ها از حملات برزیل ترسی ندارد و آنطور نیست که از فکر کردن به خط حمله‌ی برزیل بی‌خواب شده باشند. 

میراندا معتقد است هدف کمپانی صرفاً تحریک کردن شاگردان تیته و انگیزه دادن به هم‌تیمی‌هایش بوده.

میراندا می‌گوید " ما می‌دانیم که قبل از این دست بازی‌ها، انواع و اقسام تحریک‌ها شروع می‌شود. این راهی است برای مخفی کردن ترس آدمها. به نظر من این روشی است برای اینکه نشان دهند به خودشان مطمئن هستند و ترس‌شان را مخفی کنند. هر تیمی باید خودش را آماده کند، به خصوص برای بازی با تیم ملی برزیل، حالا هم کسی مثل کمپانی که در تیمش نقش رهبری دارد می‌خواهد به هم‌تیمی‌هایش نشان بدهد که کل تیم اعتماد به نفس دارد. درست مثل تیم خود ما که ما بازیکنهای باتجربه سعی می‌کنیم با رفتار و حرکات‌مان به بازیکنان جوان‌تر نشان بدهیم که اعتماد به نفس‌مان بالا است ". 

میراندا در عین حال معتقد است تنها خطر بازی با شاگردان روبرتو مارتینز، آمادگی خارق‌العاده‌ی لوکاکو، مهاجم منچستریونایتد نیست. 

او می‌گوید " بلژیک فقط لوکاکو نیست. بلژیکی‌ها یک تیم تهاجمی خیلی قوی هستند. تنها راهی که می‌توان یک تیم را متوقف کرد این است که تک‌تک بازیکنانش را به خوبی شناخت به خصوص با توجه به اینکه بلژیکی‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند. بازیکنان بلژیک خیلی تکنیکی و قدبلند هستند و بنابراین خط دفاع ما برای خنثی کردن حملات‌شان باید در اوج باشد و عملکرد بی عیب و نقصی داشته باشد ".

برنده‌ی بازی برزیل و بلژیک در مرحله‌ی نیمه‌نهایی جام 2018 روسیه به مصاف برنده‌ی فرانسه و اروگوئه خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3edmp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی برزیل ترکیب تیمش را برای دیدار فردا لو داد!