تاریخ انتشار: 1396/10/17 13:10
کد خبر: 165832

محمد طلایی مثل یک سرباز در کنار کشتی است

دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از اهالی کشتی گفت: محمد طلایی به هیچ عنوان برکنار نشده و او همچنان مثل یک سرباز در کنار کشتی است.
محمد طلایی  مثل یک سرباز در کنار کشتی است

بعد از اعمال تغییر و تحولات اخیر در کادر فنی تیم ملی از سوی شورای فنی کشتی آزاد، برخی از اهالی کشتی معتقد بودند جابجایی محمد طلایی از پست سرمربیگری به مربی تیم ملی، چندان به مذاق او خوش نیامده و ممکن است طلایی بزودی عطای حضور در کادر فنی را به لقایش ببخشد.

در این راستا رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تغییر اعمال شده از سوی شورای فنی را نباید «برکناری» نامید، اظهار داشت: محمد طلایی در کنار کشتی هست و همچنان با ماست. به کار بردن واژه برکناری اصلا منطقی نیست، چرا که تمامی اهالی کشتی بر توانایی فنی و اخلاق خوب وی واقف هستند و او را یکی از مربیان توانمند کشتی می دانند.

وی افزود: طلایی در عمل ثابت کرده هر جایی که احساس کند مثمرثمر است، حضور دارد و همچون یک سرباز همیشه در کنار کشتی است.

دبیر فدراسیون کشتی در واکنش به اینکه گفته می شود ترکیب تیم اعزامی به جهانی فرانسه، با ترکیب مورد نظر محمد طلایی تفاوت داشت، گفت: تیمی که راهی رقابتهای جهانی شد، حاصل فرایند انتخابی و احترام به جامعه کشتی و اعتماد آنان بود. طبیعتا نظر شخصی طلایی در برخی از اوزان، چیز دیگری بود اما شورای فنی نیز باید طبق فرایند عمل می کرد.

شائبه عدم تمایل محمد طلایی برای ادامه همکاری در کادر فنی تیم ملی از جایی بوجود آمد که وی در تازه ترین اظهاراتش اعلام کرد به زودی پشت درهای بسته با رسول خادم جلسه خواهد داشت و بسیاری از نقطه نظراتش را با رئیس فدراسیون در میان خواهد گذاشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eerl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشویق رسول خادم بعد از قهرمانی یزدانی