تاریخ انتشار: 1402/06/01 21:15
کد خبر: 708

اظهار نظر جنجالی سرمربی پرتغالی الاتحاد؛ «بنزما در تاکتیک من جایی ندارد!»

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال الاتحاد عربستان، در اظهار نظر جنجالی اعلام کرد که ستاره سابق رئال مادرید در سبک بازی و تفکر تاکتیکی او جایی ندارد!
اظهار نظر جنجالی سرمربی پرتغالی الاتحاد؛ «بنزما در تاکتیک من جایی ندارد!»

روزنامه سعودی الشرق الاوسط مستقر در لندن در گزارشی مدعی شد که نونو اسپریتو سانتو سرمربی پرتغالی الاتحاد به هیئت مدیره باشگاه اطلاع داده است که کریم بنزما اسطوره رئال مادرید با سبک تاکتیکی او سازگار نیست.

این روزنامه همچنین نوشت که سرمربی سابق تاتنهام برای جذب مهاجم سابق رئال مادرید درخواستی نداده که منجر به تنش جدی بین آن‌ها در رختکن شده است.

گفته می‌شود که بنزما نیز در الاتحاد درخواست بازوبند کاپیتانی کرده بود، اما سرمربی پرتغالی این درخواست را رد کرد. با این تفاسیر برنده توپ طلا فعلا در الاتحاد، شرایط راحتی را ندارد و شاید این تنش بین او و سرمربی پرتغالی باعث جدایی یکی از آن‌ها شود.

بنزما در این فصل ۲ بار برای الاتحاد بازی کرده و در حالی که هنوز موفق به گلزنی در این تیم نشده، در پیروزی ۳ بر صفر مقابل الرائد اولین پاس گل را در کارنامه خود ثبت کرد.

باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد، اما چنین مشاجره‌ای تنها به یک شکل به پایان می‌رسد که یکی از طرفین درگیر از باشگاه جدا شود. بنزما پس از جدایی از رئال مادرید در ماه ژوئن، قراردادی دو سال و نیم با الاتحاد به ارزش ۶۰۰ میلیون یورو امضا کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ek7v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلوی عربستانی‌ها را بگیرید! | نگذارید این ستاره فوتبال به این کشور برود