تاریخ انتشار: 1402/05/31 23:05
کد خبر: 756

در حسرت امتیاز / ملوان _ فولاد برای زنده‌ ماندن برنده شو!

دو تیم ملوان و فولاد در هفته سوم به مصاف هم می روند.
در حسرت امتیاز / ملوان _ فولاد برای زنده‌ ماندن برنده شو!

در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال عصر فردا تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان در شرایطی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که هر دو تیم در بازی‌های دو هفته اول در کسب امتیاز ناکام مانده و این دیدار و سه امتیاز آن بسیار برایشان حائز اهمیت خواهد بود.

اطلاعات دیدار:

این بازی روز چهارشنبه یکم شهریور‌ماه و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران و با قضاوت وحید زمانی، امید افخمی، محسن بابایی و مهردادخسروی برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

انزلی‌چی‌ها که فصل را با آمدن مهدی تار‌تار به جای مازیار زارع آغاز کرده در دو هفته ابتدایی دو شکست را متحمل شدند ، و شاید اگر کمی خوش شانس بودند در مقابل استقلال با دست پر تهران را ترک می‌کردند اما از دست دادن ضربه پنالتی و دریافت گل در دقایق آخر موجب شد تا تارتار و شاگردانش در جدول بدون امتیاز بمانند و حالا فردا ورزشگاه "سن‌سیروس" منتظر کسب امتیاز قو‌ی‌ سپید فوتبال ایران است.

بازی پر فشار در نیمه‌ زمین حریف، و بهره بردن از کناره‌ها از تاکتیک‌های تارتار برای رسیدن به دروازه فولاد خواهد بود.

اما در طرف مقابل فولادی حضور دارد که بی شک پر حاشیه‌ترین تیم دو هفته ابتدایی بوده و رابط بد هواداران با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم داستان‌های عجیبی را بوجود آورده و دو شکست مقابل گل‌گهر و نفت آبادان فشار را بروی منصوریان تشدید کرده است.

اتفاقات ورزشگاه فولاد آرنا در هفته دوم موجب شد تا منصوریان بازی بیرون از خانه را برای شاگردانش راحت‌تر عنوان کند و حالا این مربی برای اثبات جایگاهش در بازی فردا محکوم به کسب سه امتیاز است.

خط حمله‌ی آتشین و باتجربه فولادی‌ها با حضور گادوین منشا، ساسان انصاری و محمد عباس‌زاده می‌تواند نقطه قوت این تیم در بازی فردا باشد و منصوریان امیدوار است شاگردانش او را از این بحران نجات دهند چراکه عدم کسب نتیجه لازم  شاید موجب شود او دیگر به اهواز باز نگردد.

تقابل‌ها:

سفید پوشان شمال و قرمز‌های جنوبی ۲۶ بار با یکدیگر رو در رو شدند که نتیجه هشت بازی را ملوانان از آن خود کرده و تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز ۱۱ بار توانست ملوان بندرانزلی را شکست دهد و  هفت بازی نیز به تساوی ختم شد.

آخرین رویایی دو تیم هم در بازی برگشت فصل گذشته بود که اهوازی‌ها در خانه با یک گل از سد حریف  گذشتند، هرچند که در بازی رفت در انزلی این ملوانان بودند که با حساب سه بر یک فولاد را شکست دادند.

نکات جالب :

* بازیکنان فولاد با انتشار پستی مشترک در شبکه‌های اجتماعی به حمایت از منصوریان پرداختند و از هوادارانشان خواستند که موجب آرامش تیم شوند.

* فولاد با دریافت ۵ گل بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و باید دید آیا از شر این آمار منفی رهایی پیدا خواهد کرد؟

* هر سه بازی آخر دوتیم مقابل یکدیگر در روز چهارشنبه و در تاریخ‌های دهم اسفند و یازدهم آبان ۱۴۰۱ و ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ برگزار شده و دو تیم فردا برای چهارمین بار پیاپی در روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

پوریا منصوری

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekwv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض باشگاه ملوان به لغو بازی با فولاد خوزستان

کل فولاد پشت منصوریان درآمد
پست مشترک برای آتش‌بس